استخر پیش ساخته فریمی 211*400 بست وی

Bestway 56405

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,800,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی 211*400 بست وی بهترین گزینه در بین استخر های فریمی است که ساختاری مستطیلی دارد و می توان با داشتن ابعاد بزرگ برای استفاده در مکان های مختلف کاربرد داشته باشد. این نمونه از محصولات پیش ساخته عمق مناسبی را از خود به جای می گذارد تا در زمینه ایجاد محیطی برای تفریحات آبی مناسب باشد و بتوان از آن لذت برد. در هر صورت نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته مد نظر  و همچنین داشتن استحکام و طول عمر بالا و از طرفی وجود سازگاری های لازم سبب شده است که افراد بتوانند نسبت به خرید این نمونه از محصولات اقدام کنند و ان را مورد استفاده قرار دهند. در این صورت به عنوان یک محصول پر فروش و پر کاربرد شناخته شده است و می توان از آن بهره کافی را برد. به دلیل داشتن پایه های ضخیم و استوار و همچنین داشتن قابلیت ضد زنگ بودن محصول توان بالایی دارد و ظرفیت آب داخل آن نیز زیاد می باشد تا تمامی تفریحات آبی در داخل آن شکل بگیرد و افراد را راضی و خشنود سازد. 

با توجه به چنین مواردی کسانی که به دنبال ایجاد استخر آبی در محیط های شخصی می باشند می توانند از این استخر پیش ساخته با ساختار فریمی استفاده نمایند که هم قیمت مناسبی دارد و هم دارای مزیت های مختلف برای استفاده طولانی مدت و دائمی می باشند. از این رو علاقه مندان نسبت به خرید این محصول کاربردی اقدام می کنند و می توانند از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورند. هر یک از کسانی که به دنبال خرید استخر پیش ساخته فریمی 211*400 بست وی می باشند تنها می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایند.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب5700 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض211 سانتی متر
ارتفاع81 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...