استخر پیش ساخته فریمی 150*221 بست وی

Bestway 56401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی 150*221 بست وی از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که علاقه مندان توانسته اند به وسیله این محصول بهترین تفریحات آبی را برای کودکان رقم بزنند. این محصول قابلیت نصب آسان دارد که در فضای باز ایجاد می شود و قابلیت قرار گیری تعداد زیادی از کودکان در داخل آن وجود دارد. با این شرایط است که استخر پیش ساخته برند و اصل است و در نهایت کیفیت با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد. بدنه به شکل مستطیلی شکل در اختیار افراد قرار گرفته است و می تواند برای آن ها لذت حضور در مکان آبی را ایجاد کند. این محصول بدنه ای سازگار با فضای باز دارد که هم مناسب آب و هوای آن می باشد و هم در برابر آفتاب سوختگی در امان می باشد.

 به هر حال استخر پیش ساخته مد نظر مزیت های زیاد دارد و افراد را به سمت خود کشیده است و علاوه بر این موارد می توان آن را با قیمت ارزان و مناسب تهیه نمود و برای کودکان بهترین موقعیت و امکانات را رقم زد. استخر پیش ساخته فریمی مد نظر ساخت شرکت بست وی است که برند و اصل می باشد و افراد به دلیل برند بودن تمایل به خرید آن دارند تا در بسیاری از موارد و به صورت دائمی از وجود این محصول بهره مند شوند و از داشتن آن لذت ببرند. به جای خرید استخر های بادی که گران قیمت بوده اما طول عمر کمی دارند افراد می توانند این استخر پیش ساخته را برای استفاده دست جمعی کودکان خریداری کنند و در فصول گرم سال برای آن ها امکان داشتن تفریحات مهیج آبی را ایجاد سازند. خرید استخر پیش ساخته فریمی 150*221 بست وی از سایت اینتکس ایران انجام می گیرد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب1200 لیتر
طول221 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع43 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابل نصب و جمع در مدت زمان کوتاه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...