استخر پیش ساخته فریمی 100*366 بست وی دارای پمپ تصفیه

Bestway 56418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,900,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی 100*366 بست وی دارای پمپ تصفیه ساختاری گرد دارد که به دلیل داشتن امکانات کامل توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. استخر پیش ساخته در کم ترین زمان راه اندازی و نصب می شود و قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد. با توجه به مزیت های مختلفی که شامل این محصول می شود افراد می توانند به جای احداث استخر بتنی از این محصول استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند. استخر پیش ساخته دارای قیمت مناسب بوده است تا افراد زیادی توان مالی خرید آن را داشته باشند و از آن لذت ببرند. مکانی که به وسیله این محصول ایجاد می شود بزرگ و جادار است که در نهایت برای استفاده اعضای خانواده و دوستان در نظر گرفته می شود.

 محصول مورد نظر در دسته بندی محصولات برند و اصل قرار گرفته است که ساخت شرکت بست وی می باشد و می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد و لذت برد. استخر پیش ساخته فریمی بوده و دارای ابعاد مناسب می باشد. این ابعاد به عنوان یک استخر کمجا محصول را معرفی می کند که در مکان های زیاد قابلیت اجرا شدن دارد و در حیاط های بزرگ منازل نیز استفاده خواهد شد. با این وجود است که کسانی که به دنبال تهیه محیطی جهت تفریحات آبی در محیط های شخصی می باشند همواره دسته بندی این محصولات را مورد بررسی قرار می دهند. خرید استخر پیش ساخته فریمی 100*366 بست وی دارای پمپ تصفیه تنها از فروشگاه اینتکس ایران و با قیمت مناسب صورت می گیرد که تمامی سازگاری ها را دارد و با داشتن پمپ تصفیه آب می تواند کاربردی باشد.

 نوعگرد
ظرفيت آب9150 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
وزن39.6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
نردباندارد
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان کم
قابل استفاده خانوادگی و تفریحی
مناسب برای پرورش ماهی و دخیره آب کشاورزی
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...