استخر پیش ساخته فریمی گرد قطر 76*244 صورتی

intex 28292

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,000,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی گرد قطر 76*244 صورتی جدید ترین محصولی است که با بدنه ای برزنتی در اختیار افراد می باشد تا تفریحات آبی داشته باشند و دچار مشکل نشوند. این محصول به جهت داشتن سازه هایی که از جنس آلومینیوم ضد زنگ و سبک می باشد دارای بهترین ساختار است تا بتوان استخری خانوادگی را ایجاد نمود و از آن بهره مند شد.رنگ بدنه صورتی است که برای افراد جذابیت دارد و می تواند برای آن ها خریداری شود. این محصول کاربردی و خاص دارای قابلیت نصب آسان و جمع آوری آسان می باشد که می توان در موقعیت های مختلف آن را راه اندازی کرد و برای نصب در محیطی دیگر نیز آن را جمع آوری کرده و حمل و نقل نمود. با این وجود است که استخر پیش ساخته فریمی پر فروش و محبوب  است و توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند در بسیاری از موارد استفاده شود. این بدنه دارای دریچه تخلیه آب می باشد که آب را به طور کامل خالی می کند و می توان بدنه را تخلیه نمود.

استخر پیش ساخته فریمی گرد صورتی

در این صورت اگر قصد تمیز کردن بدنه را دارید و یا تمایل به تعویض آب داخل آن را دارید می توانید از طریق دریچه آب را تخلیه کرده و به کار های دیگر رسیدگی نمایید. در کنار این محصول مانند بسیاری از استخر های پیش ساخته حرفه ای پمپ تصفیه آب فیلتری وجود دارد که کمک به تمیز نگه داشتن آب داخل استخر می کند. زمانی که این محصول به بدنه متصل است آب به صورت مداوم در حال تصفیه شدن می باشد و می تواند محیط را عاری از عوامل بیماری زا و کثیفی کند. ساختار محکم و استوار استخر پیش ساخته و همچنین داشتن پایه های محکم و استوار سبب شده است که تمامی علاقه مندان به داشتن تفریحات آبی محصول را برای محیط های شخصی خود خریداری کنند و از آن لذت ببرند. خرید استخر پیش ساخته فریمی گرد قطر 76*244 صورتی از فروشگاه اینتکس انجام می گیرد.

خرید استخر پیش ساخته فریمی قطر 76*244

نوعگرد
ظرفیت آب2800 لیتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هافولاد ضد زنگ
جنس رویهPVC برزنتی با الیاف شمعی ابریشمی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 1000 لیتر در ساعت
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب استفاده خانوادگی
ارتفاع مفید آب : 61 سانتی متر
مدت زمان راه اندازی : 30 دقیقه
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...