استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس

Intex 26710

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
9,800,000
9,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس که با با برند اینتکس ساخته شده است که می توان نسبت به داشتن کیفیت و سازگاری بالای محصول اطمینان داشت. بدنه از بخش های مفیدی تشکیل شده است که همگی قصد ایجاد استخر پیش ساخته بی نقص و حرفه ای را دارند. در بخش بدنه دریچه ای به منظور تخلیه آسان آب داخل آن وجود دارد که در مدت زمان کم میزان آبی که در بدنه آن می باشد را به سرعت تخلیه می کند. جنس پایه ها از جنس آلومینیوم می باشد که در نتیجه هم وزن سبکی دارد و هم می تواند بدون زنگ زدگی و آسیب برای مدت زمان طولانی دچار پوسیدگی نشود. نبود پوسیدگی و زنگ زدگی می تواند سبب برقراری استحکام لازم محصول شود و در نتیجه بدنه ای سازگار برای علاقه مندان به وجود آید.

ساختار گرد استخر پیش ساخته فضای مفیدی برای تفریحات آبی ایجاد می کند که افراد بیش تری قادر به استفاده از این محصول می باشند. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و خرید استخر پیش ساخته فریمی گرد را انجام داد. محصول مورد نظر وزن کم تری نسبت به سایر محصولات مشابه دارد بنابراین حمل و نقل آن آسان می باشد. نصب استخر پیش ساخته نیز در زمان کمی انجام می شود و نیاز به آموزش خاصی ندارد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس و یا سار نمونه های مشابه استخر فریمی و پیش ساخته گرد را دارید تنها کافی بوده به صورت اینترنتی و یا تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعگرد
ظرقیت آب6503 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی 


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...