استخر پیش ساخته فریمی اینتکس Intex 28702

Intex 28702

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,300,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس Intex 28702 از سری محصولات اورجینالی است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. به دلیل وجود مزیت های مختلف و فراوان و داشتن بدنه ای که در شرایط مختلف می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد سبب فروش بالای محصول شده است و افراد را به مراتب به خود جذب می کند. از این رو می تواند در میزان خرید و محبوبیت آن نیز نقش داشته باشد. به دلیل وجود ابعاد کوچک و کم جا در استخر پیش ساخته محکم اینتکس و داشتن ساختاری با استحکام بالا می توان آن را محصولی برای کودکان و نوجوانان نسبت داد. 

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس Intex 28702 | فروشگاه اینتکس ایرانبه همین خاطر آن ها نیز در محیط های مختلف و فضای باز موقعیتی ایمن و استاندارد خواهند داشت که در داخل آن بتوانند بهترین ساعات را داشته باشند و از تفریحات آبی بهره مند باشند. همچنین مشکلات و خطرات ناشی از استفاده از محصول بی کیفیت نیز نصیب آن ها نخواهند شد و والدین با خیالی آسوده قادر به تهیه محصول برای فرزندان خود می باشند. استخر پیش ساخته محکم اینتکس از جنس بدنه پی وی سی تشکیل شده است که مقاومت و ضخامت زیادی دارد. این ضخامت برای حفظ میزان آب زیاد در داخل خود لازم و ضروری است و قادر است که بهترین موقعیت برای استفاده در طول عمر بالا را میسر کند. چنانچه تمایل به خرید استخر پیش ساخته فریمی اینتکس Intex 28702 دارید می توانید آن را از فروشگاه اینتکس ایران با مزیت های گفته شده و امکانات زیاد خریداری نمایید.

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس Intex 28702 | فروشگاه اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...