استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس intex 26384

intex 26384

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
99,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس intex 26384 از مقاوم ترین و با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته شرکت اینتکس است که از نظر جنس بدنه با خیال راحت می توانید به آن اطمینان کرده و خرید این محصول را انجام دهید. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این محصول از بدنه ای با جنس فایبرگلاس طراحی و تولید شده است که در سه باکس مجزا محصول قرار داشته و کنار هم قرار گرفتن فریم های این استخر باعث شکل گیری کامل این محصول شده است. در همین راستا باید عنوان کنیم که نصب و راه اندازی این محصول مدت زمانی حدود دو ساعت را نیاز دارد تا به صورت کامل انجام شده و بتوانید از آن استفاده کنید. هم چنین باکس اصلی این محصول نیز وزن زیادی دارد که قطعا حمل و نقل آن در بار اول برای نصب قطعا سخت خواهد بود. در کنار این نکات شما می توانید یک استخر فوق العاده عالی را در اختیار داشته باشید که قطعا برای مصارف شخصی و تفریحی و همین طور برای موارد صنعتی و تجاری نیز به راحتی قابلیت استفاده را دارا خواهد بود.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس intex 26384 | اینتکس ایران

به جز این موارد باید اشاره کنیم که استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس intex 26384 دارای امکانات کامل می باشد به این معنا که شما می توانید در هر باکس از این محصول مشاهده کنید که یک عدد پمپ تصفیه آب شنی سایز بزرگ ، درپوش ، زیرانداز و همین طور نردبان قرار دارد که قطعا شما را از خرید تجهیزات جانبی بی نیاز کرده است. این محصول هم چنین رنگ یکدست مشکی را داراست که قطعا در کنار امکانات و کیفیت بالایی که از خود به جای گذاشته است قطعا می تواند بهترین گزینه برای خرید شما به شمار رود. اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته مقاوم را دارید قطعا این استخر فایبرگلاس می تواند بهترین انتخاب و گزینه برای خرید شما به شمار رود. با توجه به این توضیحات و با مطالعه دیگر خصوصیات این محصول در بخش جدول توضیحات ، امکان خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس برای شما از طریق فروشگاه اینتکس ایران فراهم خواهد بود.

خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرقیت آب16805 لیتر
قطر478 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...