استخر پیش ساخته سایز بزرگ خانوادگی Bestway 5614u

Bestway 5614u

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,300,000 تومان

استخر پیش ساخته سایز بزرگ خانوادگی Bestway 5614u توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. این استخر پیش ساخته گرد جدید به دلیل ابعاد و ظرفیت بالای آب خود می تواند علاوه بر تفریحات آبی برای کشاورزی و پرورش ماهی نیز استفاده شود به همین دلیل دارای کاربرد های زیادی می باشد. لازم به ذکر است مزیت های این استخر نسبت به استخر های بتنی در راه اندازی سریع، قابلیت حمل و جابجایی آسان، وزن کم و قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد. از طرفی نیز امکان نصب به صورت توکار را داشته تا به عنوان یک استخر ثابت مورد استفاده قرار گیرد. گفتنی است جنس بدنه اصلی این محصول از نوع پی وی سی با الیاف شمعی بوده که دارای ساختار سه لایه و ضخیم می باشد.

 بدنه ای مقاوم و با کیفیت که در برابر ساییدگی، نور آفتاب، دما و فشار آب تحمل بالایی داشته است و همچنین نصاب های استخر این شرکت محصول شما رادر کوتاه تر زمان ممکن و با قابلیت اطمینان بالایی راه اندازی و نصب کرده و در نهایت استخر مربوطه را به همراه ضمانت و خدمات پس از فروش عرضه خواهند کرد. همراه این کالا یک پمپ تصفیه آب، یک نردبان پیش ساخته، درپوش و... قرار داده شده که از مهم ترین لوازم جانبی استخرهای آماده و پرتابل محسوب می شوند. خرید استخر پیش ساخته سایز بزرگ خانوادگی Bestway 5614u به سه صورت تلفنی، اینترنتی و یا حضوری با مشاوره از طریق نمایندگی اینتکس امکان پذیر بوده و در کوتاه ترین زمان برای شما در سراسر کشور ارسال و نصب خواهد شد.

 

نوعگرد
ظرفیت آب11133 لیتر
قطر396 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی - سایبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...