استخر پیش ساخته خانوادگی برزنتی 2.2*4.5

Intex 28273

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته خانوادگی برزنتی  2.2*4.5 از سری محصولات با کیفیت و با دوامی است که امروزه تمامی خانواده ها به آن نیاز دارند. بهره مندی از امکانات تفریحات آبی برای کسانی که دارای مکان مناسب می باشند لازم و ضروری است. چرا که این تفریح برای تمامی رده های سنی محبوب می باشد و می تواند موجب آرامش و راحتی آن ها گردد. از این رو استخر پیش ساخته خانوادگی برزنتی برای نصب در باغ و ویلا درنظر گرفته می شود و محوطه ای بزرگ و جادار برای استفاده اعضای خانواده و دوستان مهیا می سازد. این محصول دارای دو آیتم مطلوب است که می توان با در نظر گرفتن آن بهترین لحظات را ایجاد نمود.

استخر پیش ساخته خانوادگی برزنتی  2.2*4.5 مهم ترین آیتم این استخر پیش ساخته برخورداری از مواد اولیه با کیفیت در ترکیبات آن می باشد. به طوری که می توان در طی سال های زیاد از آن بهره مند شد. این طول عمر بالا تنها در محصولات حرفه ای ایجاد شده است و بدنه های اصل را شامل می شود. از آن جایی که استخر پیش ساخته مد نظر دارای درجه کیفی بالا بوده است و همچنین از بدنه ای اصل و اورجینال برخوردار می باشد می تواند دارای طول عمر بالا و سازگاری بسیار بالا باشد. جادار بودن بدنه و همچنین امکان نصب و راه اندازی سازه های از قبل ساخته شده این استخر پیش ساخته نیز جزو مزیت های مهم آن به حساب می آید که افراد نسبت به خرید آن راغب می شوند. برای داشتن استخر پیش ساخته خانوادگی برزنتی  2.2*4.5 تنها می توان به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد.


استخر پیش ساخته خانوادگی برزنتی  2.2*4.5 یکی از پرفروش ترین استخر پیش ساخته برای تفریحات آبی و شنا بوده که برای سنین بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از سری استخر پیش ساخته اینتکس دارای طراحی ساده بوده که قابلیت نصب به دو روش روکار و توکار را دارد پس از همین رو می توان به عنوان استخر پیش ساخته ثابت از آن استفاده نمود. ویژگی های کاربردی در این محصول وجود داشته که از جمله آن می توان به داشتند و دریچه آب در دیواره بدنه اصلی به منظور نصب انواع پمپ تصفیه آب و دو دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد و همچنین به دلیل استفاده از فریم بزرگ در قسمت لبه باعث شده تا امکان نصب انواع لوازم جانبی مانند چراغ، آبپاش، سایه بان و... را فراهم سازد.

 احداث استخر پیش ساخته نسبت به استخر بتنی بسیار مقرون به صرفه تر و آسان تر خواهد بود از همین رو در صورت احداث استخر بتنی با چنین ابعادی هزینه های بیشتری برای مصرف کنندگان خواهد داشت. لازم به ذکر است که نصب استخر پیش ساخته معمولا توسط نصاب نمایندگی اینتکس انجام شده تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالایی صورت گیرد و از طرفی نیز در صورت نصب توسط شرکت اینتکس استخر شما شامل ضمانت و خدمات پس از فروش  خواهد شد. شما عزیزان می توانید در صورت نصب این استخر آماده توسط شرکت اینتکس از ضمانت و خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید.

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته خانوادگی برزنتی  2.2*4.5

طراحی و ساخت این استخر بسیار حرفه ای و مقاوم بوده که بتواند جایگزین بسیار مناسبی برای استخر های بتنی پر هزینه و پر دردسر باشد. بدنه این استخر به صورت مستطیلی طراحی شده که در ابعاد مختلف تولید گشته است که از دو بخش اصلی تشکیل می شود و راه اندازی استخر نیز با این دو بخش مهم میسر می شود. این دو بخش شامل بدنه اصلی استخر و پایه های نگهدارنده آن می باشد که از جنس مقاوم بهره می برد و در صورتی هر کدام از بخش های نام برده شده نباشد باعث می شود تا نصب استخر شما غیر ممکن شود. روی دیواره استخر دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده که تنها برای نصب انواع پمپ های تصفیه آب می باشد. گفتنی است که برای تخلیه آب درون استخر نیز دو دریچه در گوشه های استخر طراحی شده که با باز کردن آن آب درون این محصول تا حدود زیادی تخلیه خواهد شد که از دیگر ویژگی های استخر محسوب می گردد که کاملا بی نظیر و فوق العاده بوده است

جنس بدنه استخر پیش ساخته خانوادگی برزنتی  2.2*4.5

جنس بدنه و پایه های استخر از مهم ترین عوامل خرید استخر های پیش ساخته می باشد که البته امنیت و طول عمر استخر به این موارد وابسته می باشد بنابراین در این استخر آماده از شرکت ایتنکس تمام نکات مهم که این محصول را به یک استخر حرفه ای تبدیل می نماید رعایت شده است از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا که باید امکان نصب توکار و نصب در فضای باز را داشته باشد به همین دلیل از بدنه ای مقاوم در برابر شرایط مختلف جوی بهره مند باشد. این بدنه از نوع پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی بوده که ضخامت سه لایه را تشکیل میدهد که از استحکام بالایی برخوردار بوده است و همچنین لازم به ذکر است که ضخامت بالای بدنه استخر موجب شده تا این کالا در برابر دما و فشار آب و قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت بسیار خوبی را داشته باشد و لذت دو چندانی را برای شما هنگام تفریح و شنا به ارمغان آورد. 

قابلیت حمل آسان استخر پیش ساخته خانوادگی برزنتی  2.2*4.5

این نوع جنس بدنه با داشتن ضخامت و کیفیت بالا از انعطاف مناسبی بهره مند بوده تا در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن باشد تا در نتیجه توسط وسیله های نقلیه به راحتی قابل حمل باشد و در محیط مناسب در کوتاهترین مدت زمانی نصب و مورد استفاده قرار گیرد که از مهم ترین ویژگی های استخر پیش ساخته که این محصول را نصبت به استخر های بتنی متفاوت می نماید پرتابل بودن و جمع شدن آن در اندازه کوچک و قابل حمل بودن آن می باشد. گفتنی است که نه تنها این مدل بلکه تمامی استخر های پیش ساخته در صورت آسیب دیدن به وسیله بسته مخصوص تعمیرات اینتکس قابل ترمیم خواهدبود. جنس پایه ها استخر از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که بر خلاف سبک بودن خود از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد. جهت سفارش این محصول به شرکت اینتکس مراجعه کنید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب7127 لیتر
طول450 سانتی متر
عرض220 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 24.5 کیلو گرم
اقلام همراهبسته تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

عباس امینی

از هرچی فکر کنی بهتره واقعا لذت بردیم توی باغ گذاشتیم فقط مونتاژش ۴۰ دقیقه طول کشید که ارزششو داشت

458 روز پیش ارسال پاسخ