استخر پیش ساخته خانوادگی با پایه یو 26368

intex 26368

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
66,000,000 تومان

استخر پیش ساخته خانوادگی با پایه یو 26368 بزرگ و جادار بوده است که محیطی برای بازی و تفریح اعضای یک خانواده پر جمعیت می باشد. ساختار این محصول به صورت مستطیلی شکل است که می تواند در موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار گیرد و در نهایت می تواند بهترین استخر پیش ساخته ای باشد که برای استفاده در محیط های شخصی مد نظر قرار می گیرد. محیط هایی مانند باغ و ویلا با داشتن استخر پیش ساخته کامل می شوند و می توانند محیطی ایمن و استاندارد را ایجاد کرده و در نهایت برای بهره مندی اعضای یک خانواده شرایط دلخواه مهیا سازند. استخر  پیش ساخته ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که با داشتن امکانات کامل و مزیت های زیاد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و در نهایت می تواند جزو پر فروش ترین و محبوب ترین استخر های پیش ساخته ای باشد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را مورد خریداری قرار داد. 

استخر پیش ساخته مد نظر سازگاری زیادی برای استفاده مداوم دارد و دچار پوسیدگی نمی شود. همچنین به دلیل داشتن پایه های یو شکل جزو مقاوم ترین و استوار ترین بدنه ها بوده است و می توان با اطمینان کامل در این محیط حضور پیدا کرد. با این وجود است که اعضای خانواده حتی کودکان نیز قادر به بهره مندی از این محیط آبی خواهند بود و لذت داشتن تفریحات آبی دست جمعی را به دست می آورند. داشتن درپوش و زیر انداز و نردبان و همچنین وجود پمپ تصفیه آب همگی مزیت های مهم استخر پیش ساخته مد نظر می باشند که به صورت رایگان به خریداران داده می شود می تواند برای آن ها شرایط استاندارد و ایمن را ایجاد کند. برای سفارش و خرید استخر پیش ساخته خانوادگی با پایه یو 26368 با قیمت مناسب و کیفیت اصل به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...