استخر پیش ساخته بست وی سایز کوچک Bestway 56629

Bestway 56629

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,000,000 تومان

استخر پیش ساخته بست وی سایز کوچک Bestway 56629 نیز نمونه ای زیبا و خاص در بین استخر های آماده می باشد که با برند بست وی ساخته شده اند. این محصول قادراست که مقاومت بالایی از خود نشان دهد و جزو با دوام ترین بدنه ها به حساب بیاید. محصول مورد نظر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد. از این رو سازگاری آن نیز بالا بوده و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. استخر پیش ساخته مد نظر امکانات لازم برای داشتن تفریحات آبی را دارد به طوری که راحتی را برای افراد ایجاد می سازد. استخر پیش ساخته بست وی سایز کوچک Bestway 56629 دارای بدنه ای برزنتی می باشد که پایه های مقاوم یو شکل آن را در بر گرفته اند. از این رو می تواند برای استفاده در طول عمر بالا بر روی سطوح قرار گیرد.

خرید استخر پیش ساخته بست وی سایز کوچک Bestway 56629 | اینتکس ایران این بدنه دارای پمپ تصفیه آب نیز می باشد که بهترین مزیت موجود در استخر پیش ساخته بوده است. پمپ تصفیه آب در این محصول از نوع فیلتری بوده است که در نهایت می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از فضای آبی به وجود آمده لذت برد. کسانی که به سراغ داشتن این محصول منحصر به فرد می روند می توانند از امکاناتی نظیر نردبان نیز بهره ببرند. چرا که نردبان برای ورود و خروج به استخر و استفاده آسان از آن لازم و ضروری است و می توان راحت ترین حالت را به وجود آورد. برای خرید استخر پیش ساخته بست وی سایز کوچک Bestway 56629 می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.


استخر پیش ساخته بست وی سایز کوچک Bestway 56629 یکی از کامل ترین و پر فروش ترین استخر های آماده و پرتابل شرکت بست وی بوده که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و دارای کاربردهای بسیار بالایی بوده که از قیمت فوق العاده ای در برابر کارایی و مقاومت بدنه برخوردار می باشد. این استخر پیش ساخته دارای ساختار مشابه و یک شکل بوده که فقط در رنگ بدنه و لوازم جانبی با هم تفاوت دارند که با توجه به نیاز مصرف کننده به این لوازم خریداری می شوند. این استخر علاوه بر تفریحات آبی به عنوان پرورش ماهی و کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کارایی دارد که از نظر مقاومت نیز بی نظیر و فوق العاده بوده است.

پس به همین دلیل همیشه در کنار داشتن قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه نسبت به استخر های بتنی و سنتی کاربرد بسیار بالایی خواهند داشت و دردسر این نوع استخر ها را ندارند. گفتنی است نحوه راه اندازیاین استخر پیش ساخته بسیار آسان و راحت بوده و زمان کمی از مصرف کنندگان را خواهد گرفت و مهمترین ویژگی آن قابلیت جا به جایی این استخر آماده بوده است، بنابراین اصولا از فروش بسیار بالایی برخوردار است. 

طراحی و ساختار استخر پیش ساخته بست وی سایز کوچک Bestway 56629

بدنه این استخر پیش ساخته دارای طراحی و اورگونومی به شکل مستطیلی بوده که یکی از راحت ترین و پر کاربرد ترین طراحی ها در میان استخر پیش ساخته محسوب می گردد که قابل جا به جایی و جا دادن در هر محیط با ابعاد مورد نیاز بوده است، به همین دلیل امکان تفریحات آبی و شنا را به راحتی فراهم می سازد. همانطور که مشخص است این استخراز دو قسمت اصلی ساخته شده که موجب راه اندازی و استفاده این استخر پیش ساخته می گردد. یکی از این قسمت ها را بدنه اصلی استخر تشکیل می دهد که حجم زیادی آب در درون آن جای می گیرد و با مقاومت لازم و استحکام بالا مورد تفریح و شنا قرار خواهد گرفت.

قسمت دیگر استخرپایه های آن می باشد که این پایه ها نگهدارنده بدنه اصلی استخر بوده و با مقاومت لازم بدنه سنگین استخر را در برابر فشار و ضربه نگه داری می نماید که البته در صورت نبودهر کدام از این قسمت ها امکان نصب استخر فراهم نخواهد بود. طراحی ظاهری فضای داخل استخر نیز به شکل کاشی وار بوده که در زمان جاری نمودن آب درون استخر ظاهر بسیار زیبایی به خود می گیرد و احساس لذت بخشی به مصرف کنندگان دست می دهد.

جنس بدنه استخر پیش ساخته بست وی سایز کوچک Bestway 56629

جنس بدنه این استخر از نوع پلاستیک پی وی سی فشرده با الیاف شمعی و برزنت بوده که به شکل ترکیبی در این کالا استفاده شده است تا راحتی و نرمی لازم را هنگام راه رفتن و تفریح به ارمغان آورد. البته که این ترکیب به کار رفته در جنس بدنه باعث ایجاد ساختار چند لایه شده تا در نهایت استحکام و مقاومت بدنه را در برابر ساییدگی های سطحی، شرایط جوی مختلف، دما و همچنین فشار آب به همراه خواهد داشت که علاوه بر این مقاومت و استحکام لازم دارای جنس درونی نرم بوده که در داخل استخر به کار رفته است. به همین جهت می توان با خیالی راحت از این استخر در فضای باز نیز استفاده نمود و به دلیل پرتابل بودن به راحتی جمع و در محیط مورد نظر نصب و استفاده نمود. گفتنی است که جنس بدنه این محصول در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود که توسط خود شرکت برای شما عزیزان بر طرف می گردد. 

مقاومت و استحکام بالا و نحوه سفارش استخر پیش ساخته بست وی سایز کوچک Bestway 56629

همانطور که اشاره کردیم بدنه اصلی توسط پایه های مخصوص راه اندازی می شود که این پایه ها ازجنس آلومینیوم ضد زنگ و گالوانیزه بوده و با داشتن وزن کم تحمل وزن بالایی را خواهند داشت و به راحتی وزن بدنه و حجم آب داخل آن را تحمل می نماید و در برابر فشار بسیار مستحکم و مقاوم بوده است. این پایه همچون جنس بدنه در صورت قرار گرفتن در فضای باز آسیبی نخواهند دید

از مهمترین ویژگی های این استخر پیش ساخته می توان به جنس بدنه ی آن اشاره کرد که این جنس از بهترین نوع وینیل بوده و بدنه ای بسیار محکم و مقاوم دارد که هرگونه نگرانی از بابت آسیب دیدن آن را از بین می برد و شما می توانید به راحتی آن در هر جایی استفاده کنید. برای تهیه این محصول می توانید آن را از همین صفحه در فروشگاه اینتکس آن رادر کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3662 لیتر
طول282 سانتی متر
عرض196 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوشندارد
نردبانندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هامناسب سنین بالای 3 سال
قابلیت نصب در کمترین زمان
اقلام همراهبسته تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...