استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس 26724

intex 26724

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,000,000 تومان

استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس 26724 ساختاری مستحکم و ایمن دارد تا افراد با خیالی آسوده قادر به استفاده کردن از آن باشند و در نتیجه بتوانند محیطی مشابه با استخر های بتنی را به دست آورند. استخر پیش ساخته به دلیل داشتن امکانات و مزیت های زیاد توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و به جای استخر های بتنی که هزینه بر نیز می باشد مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کسانی که تمایل به ایجاد استخر آبی در محیط های مختلف را دارند می توانند استخر پیش ساخته مد نظر را مورد خریداری قرار دهند و به راحتی نصب به راه اندازی محصول اقدام نمایند. این محصول بی نظیر تشکیل شده از بدنه و پایه و سازه که در کنار هم استحکام زیادی را ایجاد کرده است و توانسته موقعیت منحصر به فرد و مقاوم را فراهم سازد. با این وجود است که سازه های از قبل ساخته شده تشکیل اسکلت بدنه را داده اند که با اتصال به بدنه می تواند محیط استخر پیش ساخته مد نظر را ایجاد کند.

 وجود لوازم جانبی کامل در کنار این استخر پیش ساخته سبب شده است که افراد بتوانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و بهترین موقعیت را کسب نمایند. این محصول بی نظیر دارای زیر انداز و در پوش و نردبان بوده است تا بدون هر گونه مشکل بتوان از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از آن دست پیدا کرد. علاوه بر این موارد پمپ تصفیه آب فیلتری در کنار بدنه به خریداران داده می شود که جزو مزیت های مهم محصول است. چرا که قادر به تصفیه مداوم آب می باشد و می تواند محیط را عاری از آلودگی و عوامل بیماری زا کند. با این وجود است که استخر پیش ساخته را می توان با خیالی آسوده مورد بهره برداری قرار داد و در محیط های مد نظر بهترین اوقات را به دست آورد. جهت سفارش و خرید استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس 26724 به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنید و محصول را ثبت نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب14614 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع102 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...