استخر پیش ساخته برزنتی گرد 26723

intex 26723

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29,000,000 تومان

استخر پیش ساخته برزنتی گرد 26723 محصولی با مزیت های زیاد می باشد که دارای امکانات کامل است و می تواند از لوازم جانبی مجهز برخوردار باشد. داشتن این محصول بزرگ و جادار سبب شده است که افراد بتوانند انواع تفریحات آبی خود را در داخل استخر پیش ساخته داشته باشند و از بدنه گرد آن لذت ببرند. پایه های مقاوم که از جنس آلومینیوم گالوانیزه می باشد بدنه را احاطه کرده است که غیر قابل زنگ زدگی و پوسیدگی است و می توان در طول عمر بالا از آن بهره مند شد. با این وجود است که بهترین ترکیبات از مواد اولیه سازنده استخر پیش ساخته است و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. محصول مورد نظر از امکانات کامل برخوردار است که شامل نردبان و زیر انداز و درپوش می باشد. همچنین پمپ باد فیلتری نیز در کنار محصول ارائه می شود و محصول را کامل تر و به صرفه تر می کند.

خرید استخر پیش ساخته برزنتی گرد

این محصول دلخواه سبب شده است که در زمینه ایجاد استخر های تفریحی و یا در صنعت و کشاورزی هزینه کم تری کرد و به جای استخر های بتنی آن را مورد استفاده قرار  داد. از این رو توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا در محیط های مختلف بتوان از داشتن آن بهره مند شد. استخر پیش ساخته بدنه ای با جنس پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی دارد که بدون داشتن درز و شکاف آب و رطوبت را به بیرون نشت نمی دهد و در داخل خود حفظ می کند. از این رو بهترین و خاص ترین ترکیبات از یک استخر پیش ساخته است که برای استفاده در مکان هایی مانند باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قابلیت نصب به صورت تو کار و رو کار را دارد و با توجه به سلیقه افراد نصب آن نیز صورت می گیرد. کسانی که به دنبال خرید استخر پیش ساخته برزنتی گرد 26723 می باشند می توانند از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

فروش استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 26723

نوعگرد
ظرفیت آب14615 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 3785 لیتر
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، درپوش ، زیرانداز


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...