استخر پیش ساخته با قطر 457 اورجینال 28241

intex 28241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,000,000 تومان

استخر پیش ساخته با قطر 457 اورجینال 28241 با کیفیت و اصل می باشد که دارای مقاومت زیاد در بدنه بوده است و در نتیجه می توان آن را در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار داد. داشتن این محصول بی نظیر که بدنه ای جادار و بزرگ دارد سبب شده است که افراد به جای ایجاد استخر های پر هزینه بتنی آن را مورد استفاده قرار دهند و در نهایت بتوانند بهترین اوقات را کسب کنند و از آن در طی سال های زیاد بهره مند شوند. استخر پیش ساخته بدنه ای گرد دارد که می تواند در فضا های مختلف استفاده شود و جزو محبوب ترین طرح هایی می باشد که افراد تمایل به خرید آن دارند. بدنه محصول دارای پایه های محکم بوده است که مقاومت دارند و در برابر عوامل مختلف ایجاد زنگ زدگی نمی کنند. در نتیجه می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و از وجود آن بهترین استفاده ها را به عمل آورد. استخر پیش ساخته مد نظر را می توان بر روی سطوح صاف قرار داد که برای جلوگیری از تکان خوردن آن بخش پلاستیکی در زیر پایه ها قرار دارد و می تواند مانع از حرکت محصول شود.

 بدنه به این صورت بر روی سطح قرار می گیرد و برای استفاده افراد مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. با این شرایط از این استخر پیش ساخته در زمینه های مختلف مانند پرورش ماهی و میگو و یا استخر های تفریحی و استخر های ذخیره اب در کشاورزی استفاده می شود و می توان از وجود آن بهره کافی را برد. برای داشتن اوقات خوش با استخر پیش ساخته فرمی مد نظر تمامی امکانات و تجهیزات لازم در این محصول ایجاد شده است که می توان از آن در زمینه های مختلف بهره مند شد. جهت خرید آسان استخر پیش ساخته با قطر 457 اورجینال 28241 به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را به راحتی ثبت نمایید تا بهترین اوقات در مکان های گوناگون را به دست آورید.

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...