استخر پیش ساخته اینتکس برزنتی Intex 28242

Intex 28242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس برزنتی Intex 28242 که به معرفی اطلاعات و مزیت های آن می پردازیم دارای بهترین کیفیت می باشد و آن هم مدیون استفاده از بهترین مواد اولیه خواهد بود. این محصول می تواند به راحتی موقعیت دلخواهی را ایجاد سازد و برای استفاده نیاز به محیطی بزرگ دارد. چرا که قطر ساخت بدنه 4 متر می باشد و فضایی بزرگ را ایجاد می کند. به همین خاطر است که علاقه مندان می توانند این محصول منحصر به فرد را با داشتن بدنه بزرگ و جادار مورد استفاده قرار دهند و مزیت های زیادی را به دست آورند. این استخر پیش ساخته دارای بدنه گرد و منحصر به فرد است. انواع استخر های گرد می توانند فضای بزرگ و مفیدی برای شنا ایجاد سازند اما در محیط برای نصب فضای زیاد تری را نسبت به سایر محصولات اشغال می کنند.

استخر پیش ساخته اینتکس برزنتی Intex 28242 | فروشگاه اینتکس ایران اما در نهایت زیبایی و خاص بودن می باشند به طوری که می توان از وجود آن بهره های کافی را برد. بدنه گرد و منحصر به فرد محصول دارای مقاومت بالا می باشد که پایه های محکم و استوار آن را احاطه کرده اند. در نتیجه این پایه ها می توانند بدنه را با استحکام بالا و سازگاری بالا بر روی سطوح قرار دهد تا در نهایت بتوان از محیط به وجود آمده استفاده های لازم را به عمل آورد. این استخر پیش ساخته قابل نصب به صورت روکار و توکار بوده و در داخل باکش بسته بندی خود درپوش، زیرانداز، پمپ تصفیه آب و نردبان نیز دارد. جهت مشاهده محصولات بیش تر و خرید استخر پیش ساخته اینتکس برزنتی Intex 28242 به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید.

قیمت استخر پیش ساخته اینتکس برزنتی Intex 28242 | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب16015 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 3785 لیتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...