استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 366

Intex 28210

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
9,200,000
8,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 366 یکی از پر فروش ترین و منحصر به فرد ترین استخر هایی است که به تازگی طراحی و تولید شده است. ساختار بدنه آن در عین سادگی می باشد اما می توان گفت که جزو ساده ترین محصولات پیش ساخته است که با بدنه منحصر به فرد به راحتی و در مدت زمان کم نصب می شود. از این رو نام ایزی ست نیز برای آن مناسب می باشد. بدنه محصول دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که با در کنار هم قرار گرفتن می تواند موقعیت منحصر به فردی را ایجاد سازد. از این رو کسانی که به سراغ یک محصول برای داشتن انواع تفریحات آبی می روند این استخر پیش ساخته را مد نظر قرار می دهند. محصول مورد نظر دارای ساختاری بی نقص و حرفه ای بوده است که در نتیجه می توان از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد.

استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 366 تجهیزات محصول نیز برای استفاده آسان از آن بسیار حائز اهمیت است. به طوری که افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن ان اقدام نمایند. استخر پیش ساخته مد نظر ساخت شرکت اینتکس است که در واقع بدنه اصل و اورجینال را شامل شده است و می توان به راحتی از بدنه سازگار آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد. کسانی که قصد خرید این استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 366 را دارند می توانند محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.


استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 366 یکی از استخر های طراحی و تولید شده در سال جدید می باشد که توسط  شرکت اینتکس عرضه می شود. طراحی این استخر بادی از ترکیب رنگی آبی و سفید می باشد که به واسطه طراحی جذاب خود می تواند ابزاری بسیار دوست داشتنی و خوب برای تمامی کودکان و بزرگسالان در فصل گرم تابستان باشد. جنس بدنه این استخر از جنس وینیل یا همان پی وی سی می باشد که کاملا در برابر دما و حتی فشار آب مقاوم بوده و طول عمر بالایی نیز دارد. لازم به ذکر است این استخر مناسب برای تفریحات آبی ایمن درون حیاط ویلا و خانه ها می باشد که قابل استفاده برای تمامی افراد بوده و افراد سالمند نیز میتوانند بدون نگرانی از آن برای آب درمانی نیز استفاده کنند. از ویژگی های دیگر این کالا میتوان به استفاده در استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز اشاره نمود، چرا که این استخر ها پرتابل و به راحتی قابل حمل بوده و به راحتی می توان آن را نصب و یا حتی جمع آوری نمود و با خود به مکان هایی دیگر نیز برد. برای خریداری این استخر پیش ساخته فریمی می توانید با برقراری تماس با یکی از شماره تلفن های موجود در سایت محصول مورد نظر خودتان را خریداری و آن را در درب منزل تحویل بگیرید.

طراحی گرد و بزرگ استخر فریمی

محصول فوق یعنی استخر پیش ساخته با طراحی گرد دارای زیبایی بی نظیر بوده که در مرحله اول مورد توجه کودکان قرار دارد و اما مهم تر از طراحی استخر بادی جنس بدنه این محصول می باشد که هنگام خرید از اهمیت بسیار بالایی بهره می برد. استخر فوق دارای جنس بدنه ای از پی وی سی طرح چرم بوده که در قسمت کفی به صورت چند لایه می باشد که ضخامت لایه ای متناسب و ایده آلی داشته و  در واقع در برابر ضربه و فشار کاملا با دوام و مقاوم بوده که به عنوان استخر توپ، استخر آب و جهت پرورش ماهی کاربرد خواهد داشت. استخر فوق به دلیل داشتن جنس بدنه عالی، خارج منزل نیز بدون نگرانی مورد استفاده قرار می گیرد که در برابر تابش نور خورشید و گرمای هوا در تابستان دچار پوسیدگی و تغییر شکل نمی شود و در برابر دمای مختلف آب کاملا مقاوم می باشد.

نحوه راه اندازی و استفاده از استخر فریمی

جهت راه اندازی و استفاده از این محصول تنها این کار کافیست که با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن ها وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد البته لازم به ذکر است برای تهیه این پمپ های باد می توان به دسته بندی پمپ باد در فروشگاه اینتکس مراجعه کرد. همچنین جهت راه اندازی و تخلیه باد سریع می توان از پمپ های باد برقی بهره ببرید تا در زمان شما نیز صرفه جویی شود. از بهترین روش ها برای مراقبت و نگهداری از این استخر بادی می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیا و یا اجسام تیز به بدنه، خودداری از انجام حرکات پرشی روی استخر و همچنین استاندارد باد زدن به آن اشاره کرد. 

سخن پایانی نحوه سفارش

در صورت رعایت سه مورد گفته شده در موارد بالا استخر مورد نظر شما در مدت زمان زیادی طول عمر خواهد کرد. استخر بادی نام برده شده از سری محصولات با دوام و با کیفیت این شرکت بوده است که از مقاومت بی نظیر بهره می برد و می تواند یک سرگرمی و تفریح بازی ایمن و بسیار مهیجی برای کودکان خود باشد که می توانید این محصول زیبا و با دوام را به کودکان عزیز خود هدیه نمایید. جهت خرید و سفارش این محصول می توانید به راحتی از طریق سایت اینتکس اقدام کنید. 

نوعگرد
ظرفیت آب6503 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...