استخر پیش ساخته اورجینال اینتکس

Intex 28318

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25,900,000 تومان

استخر پیش ساخته اورجینال اینتکس ساخت شرکت نام آشنا و معروف اینتکس است که معتبر ترین سازنده در خصوص محصولات آماده و پیش ساخته می باشد. این محصول می تواند به منظور ایجاد محیطی تفریحی مورد استفاده قرار گیرد و امن ترین فضای آبی را ایجاد سازد. کاربرد های این استخر پیش ساخته بسیار زیاد و متنوع است به طوری که تمامی علاقه مندان می توانند با توجه به نیاز خود این محصول به صرفه را خریداری کنند. کسانی که قصد آموزش دادن ورزش شنا به کودکان و یا افراد دیگر را دارند می توانند این استخر پیش ساخته با طول 488 سانتی متری را مورد استفاده قرار دهند و به خاطر داشتن ارتفاع کم ایمنی آن ها را نیز تضمین کند.

 استخر پیش ساخته با کیفیت اورجینال در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است به طوری که دارای سازگاری لازم برای نصب در محیط بیرون می باشد. طراحی استخر پیش ساخته ایده آل است و از اجزای از قبل ساخته شده تشکیل شده است که تنها با کنار هم قرار دادن می تواند محصول را آماده استفاده کند. بدنه برای داشتن امکانات تفریحات آبی ساخته شده است که در صورت تمایل می توان به جمع آوری آن اقدام نمود. چرا که بدنه مجدد با جداسازی اجزای تشکیل دهنده خود می تواند به حالت تاشو در بیاید و در نهایت در بسته بندی با ابعاد کوچک برای حمل و نقل آماده شود. خرید استخر پیش ساخته از نمایندگی اینتکس انجام می شود. این فروشگاه امکان خرید به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری را داشته تا شما بتوانید محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور دریافت نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب10784 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض244 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپفیلتری (3785 لیتر)
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان ، بسته تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...