استخر فریمی کودک سایبان دار 51*244 بست وی

Bestway 56432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,500,000 تومان

استخر فریمی کودک سایبان دار 51*244 بست وی از سری محصولات مناسب رده سنی کودک می باشد که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها کاربردی و منحصر به فرد باشد. داشتن استخر فریمی کودک که از انواع استخر پیش ساخته بوده است سبب شده است که تفریحات آبی کودکان در فضایی ایمن و استاندارد رقم بخورد و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را داشته باشند. این محصول بی نظیر علاوه بر این که از بدنه مقاوم و غیر قابل نفوذ و سازه های محکم و ضد زنگ برخوردار می باشد دارای سایبان نیز بوده است تا کودکان در فضای باز و در روز های آفتابی بدون هر گونه مشکل و دشواری بتوانند از این محصول خاص و منحصر به فرد لذت ببرند.

 سایبان از مقاوم ترین بدنه تشکیل شده است به طوری که می تواند در طول عمر بالا و در مقابل اشعه خورشید مقاومت زیادی داشته باشد و دچار آفتاب سوختگی و یا تغییر رنگ نشود. در این صورت با خیالی آسوده کودکان در داخل استخر پیش ساخته فریمی قرار می گیرند و از گزند اشعه خورشید در امان می مانند. چرا که پوست کودکان حساسیت زیادی دارد و در برابر این موارد به سرعت واکنش داده و می سوزد. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و به عنوان یک محصول پر فروش و منحصر به فرد شناخته می شود و رضایت مخاطب را به خوبی جلب می کند. چنانچه تمایل به خرید استخر فریمی کودک سایبان دار 51*244 بست وی دارید و قصد داشتن آن برای استفاده در موقعیت های مختلف را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را با سازگاری های لازم و مزیت های گفته شده سفارش دهید.

 نوعگرد
ظرفيت آب1688 ليتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع51 سانتی متر
وزن13.4 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
دارای سایبان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...