استخر فریمی پیش ساخته سایبان دار قطر 183 اینتکس

intex 28209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان

استخر فریمی پیش ساخته سایبان دار قطر 183 اینتکس بهترین گزینه برای روز های گرم تابستان می باشد که به دلیل داشتن سایبان مناسب می تواند توجه عده زیادی را به خود جلب کند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد و می توان از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. استخر فریمی مد نظر گرد است و ساختاری مورد علاقه افراد دارد تا در محیط های مختلف به استفاده از آن بپردازند و از آن لذت ببرند. ابعاد و اندازه محصولی تشکیل دهنده استخری کمجا و منحصر به فرد است که با کاربرد آسان می توان محصول را برای تفریحات مهیج آبی کودکان آماده ساخت.

خرید استخر فریمی پیش ساخته سایبان دار قطر 183 اینتکس ارزان به این ترتیب کسانی که به دنبال تهیه یک محیط بی عیب و نقص برای رده سنی کودک می باشند تا برای آن ها تفریحات آبی دست جمعی را ایجاد نمایند پیشنهاد می شود این محصول را مورد بررسی قرار دهند و در نهایت خرید آن را انجام دهند. این محصول از سایبانی مقاوم تشکیل شده است که در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و می تواند برای تفریحات آبی در معرض تابش خورشید سایه ایجاد کند. در نتیجه کودکان در ایمنی کامل قرار می گیرند و قادر به داشتن تفریحات آبی مهیج در طول ساعات طولانی هستند. در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد و در کم ترین زمان مورد نصب قرار داد و در نهایت محیطی ایمن و استاندارد برای تفریحات مهیج آبی مهیا کرد. قیمت خرید این استخر پیش ساخته مناسب است تا علاقه مندانی که قصد داشتن آن را دارند به راحتی خرید محصول را انجام دهند. چنانچه تمایل به داشتن استخر فریمی پیش ساخته سایبان دار قطر 183 اینتکس دارید وارد فروشگاه اینتکس ایران شوید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب700 ليتر
قطر183 سانتی متر
ارتفاع38 سانتی متر
وزن8.8 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
دارای سایبان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...