تشک بادی فایبرتک دو نفره مواج 64147

intex 64147

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان

تشک بادی فایبرتک دو نفره مواج 64147 از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که با برند اینتکس ساخته شده است و می تواند بهترین موقعیت و شرایط را برای علاقه مندان ایجاد سازد. این محصول بی نظیر با بهترین مواد اولیه ساخته شده است که سازگاری ایجاد می کند و می تواند در برابر عوامل مختلف موقعیت را مناسب سازد. از این رو تمامی رده های سنی قادر به استفاده از آن خواهند بود و دچار مشکل نخواهند شد. بدنه برای استراحت افراد و حتی خوابیدن در طی مدت زمان طولانی دارای امکانات کامل می باشد. امکاناتی مانند مواج بودن بدنه و داشتن بالش بادی سرخود سبب شده است که شرایط استاندارد و ایمن برای استراحت افراد مهیا شود و بتوان از حضور در این موقعیت لذت برد. با این وجود است که پر فروش و منحصر به فرد است و رضایت مخاطب را به خوبی جلب کرده است. بدنه دارای بافت فایبرتک در داخل بدنه خود می باشد که در زمان قرار گیری بر روی آن بدنه فرو رفته نمی شود و ساختار خود را از دست نمی دهد.

 با این وجود است که بهره مندی از آن سبب استفاده در مسافرت و گردش می شود و می توان به راحتی راه اندازی شود. محصول مورد نظر دارای پمپ باد برقی دو کاره می باشد که هم قابلیت راه اندازی محصول را دارد و هم می تواند باد داخل بدنه را مکش کند. در نتیجه برای جمع آوری محصول و هدایت به مکانی دیگر مناسب می شود و می توان آن را جمع آوری کرد. در کم ترین زمان کار تولید باد برای راه اندازی انجام می شود و به سرعت نیز باد داخل آن مکیده می شود. از این رو برای این کار مشکلی وجود ندارد تا افراد در مسافرت و گردش و مکان های مختلف از آن لذت ببرند و نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. تشک بادی فایبرتک دو نفره مواج 64147 برند و اصل است و با قیمت مناسب از نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری می شود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...