تشک بادی دونفره طبی کمپینگ جدید اینتکس

intex 64779

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی دونفره طبی کمپینگ جدید اینتکس مجهز به پمپ باد باتری خور با قابلیت راه اندازی به وسیله 6 عدد باتری سایز c رویه تشک بادی طبی با بدنه ضخیم با قابلیت استفاده در داخل منزل و یا سفر و کمپینگ

تشک بادی دونفره طبی کمپینگ جدید اینتکس برترین نمونه از محصولات بادی و طبی است که با بدنه نرم و منعطف توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو پر فروش ترین محصولات این چنینی باشد. دسته بندی تشک بادی بسیار وسیع بوده است که در نتیجه می توان بهترین گزینه را از بین آن انتخاب کرد و نسبت به خرید محصول اقدام نمود. هر یک از کسانی که به دنبال داشتن سطحی بی نقص و حرفه ای برای استراحت و آرامش می باشند می توانند تشک بادی را مورد بهره برداری قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند و در نهایت بتوانند آن را در مسافرت و گردش نیز مورد استفاده قرار دهند. داشتن این تشک بادی بهترین اوقات را برای افراد رقم می زند که در نتیجه می توان ساعات خوشی را سپری کرد و در مکان های مختلف آن را استفاده کرد. قابلیت های این محصول سبب شده است که در فضای باز و بر روی سطوح مختلف استفاده شود.

 به طوری که در داخل چادر مسافرتی نیز کاربرد دارد و می تواند به منظور راحتی افراد در موقعیت مسافرت و گردش برای آن استفاده شود. در نتیجه تمامی مزیت های لازم را دارد و با دوام و طول عمر بالا در اختیار علاقه مندان می باشد. ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن بدنه در مقابل ارزان قیمت بودن محصول و طبی و راحت بودن آن سبب شده است که بهترین و کاربردی ترین موقعیت را به دست آورند تا با این وجود بتوان از داشتن تشک بادی بهره مند شد و در زمان استفاده مداوم نیز دچار مشکل نشد. چرا که می توان محصول را در منزل نیز استفاده کرد و به جای وسایل طبی و راحتی گران قیمت مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. این محصول بی نظیر و خاص دارای رنگ بدنه خاص و جدید است که می توان از وجود آن بهره مند شد. کسانی که به دنبال روشی مناسب جهت خرید تشک بادی دونفره طبی کمپینگ جدید اینتکس می باشند به نمایندگی اینتکس مراجعه کنند.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپباتری خور
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی و طبی
دارای سطح موازی
ساختار فایبرتکبا استحکام بالا
نیاز به 6 عدد باتری سایز c برای راه اندازی پمپ
قابل استفاده در منزل و محل کار و سفر و کمیپنگ
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

هنگامه رسولی

هم تاریخ تولید این تشک بادی جدید بود و این که داخلش پمپ باد باتری خور داره و میشه باهاش حتی قایق بادی هم باد کرد.

459 روز پیش ارسال پاسخ
nima khodayar

توی چادر ازش استفاده کردم هم سریع باد شد هم نرم و راحته قدرت پمپشم خوب بود فقط کاش بجای 152 سانت عرض 183 سانت هم داشت.

457 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
مدل بدون پمپ عرض 183 هم موجوده میتونید اون مدل رو مشاهده و خریداری کنید

457 روز پیش ارسال پاسخ
عباس ملکی

سلام وقتتون بخیر
این پمپ بادی که نوشته باتری خور ، حتما نیازه با همین پمپ باد شه یا با پمپ های برقی هم قابل راه اندازی هست؟
من پمپ برقی اینتکس دارم میخوام تو خونه ازش استفاده کنم گفتم باز بپرسم ازتون که دریچه باد این محصول با مدلای دیگه تشک بادی اینتکس تفاوتی نداره؟

454 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت شما هم بخیر
این محصول هم از نظر دریچه باد هیچ تفاوتی با سایر تشک های اینتکس ندارد و با استفاده از پمپ برقی خودتون هم میتونید این محصول را باد کنید.

453 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

من این تشک برای کمپینگ خریدم سایزش خیلی خوبه داخل چادر وقتی استفاده بشه سرمای زمین به بدن منتقل نمیکنه پمپش هم خیلی قوی و جمع و جور بود. خریدش توصیه می کنم.

387 روز پیش ارسال پاسخ