تشک بادی دو نفره طبی اصل 67002

bestway 67002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
2,200,000
2,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی اصل 67002 دارای ساختار فایبرتک و کاملا طبی با رویه مواج و مخمل مناسب رده سنی بزرگسال و تمامی اعضای خانواده با تحمل وزن بالا و قابلیت راه اندازی ساده و سریع مناسب استفاده خانگی و سفری خرید از تشک بادی از اینتکس ایران

تشک بادی دو نفره طبی اصل 67002 کارایی دلخواه دارد و می تواند در موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای سازگار و منحصر به فرد است که ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد و در کنار هم ساختاری محکم و غیر قابل نفوذ را ایجاد کرده است. ضخامت بدنه به اندازه ای می باشد که در مقابل عوامل مختلف دچار مشکل نمی شود و می توان از آن لذت برد. همچنین دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب و رطوبت می باشد تا بتوان در محیط های مرطوب نیز از آن استفاده کرد و دچار مشکل نشد. محیط هایی مانند چمن های مرطوب و ساحل گزینه ای مناسب می باشند که افراد تمایل به استراحت دارند و همچنین می توانند با قرار گیری بر روی تشک بادی به گرفتن حمام آفتاب نیز بپردازند. با این وجود است که تمامی کسانی که قصد این کار را دارند و یا تمایل به رفتن به مسافرت را دارند می توانند تشک بادی مد نظر را خریداری کنند و از داشتن آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورند.

خرید تشک بادی دو نفره طبی مدل 67002

این تشک بادی ظرفیت دو نفره دارد و با سازگاری زیادی تولید شده است. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده آن را با توان بالا مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن بهره مند شد. این دسته از محصولات بادی و منحصر به فرد توانسته مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد تا در محیط خارج از خانه نیز امکانات لازم برای به آرامش رسیدن را کسب کرد. از این رو جهت استراحت و خواب در فضای خارج از خانه می توان تشک بادی را مورد استفاده قرار داد تا بدن در ناحیه ستون فقرات بتواند آرامش و راحتی داشته باشد و دچار هیچ مشکلی نشود. به منظور خرید آسان تشک بادی دو نفره طبی اصل 67002 که اصل و اورجینال نیز می باشد تنها می توان به فروشگاه بزرگ محصولات بادی اینتکس مراجعه نمود.

تشک بادی دو نفره بست وی

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 280 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
قابل استفاده در سفر و چادر مسافرتی
مناسب استفاده دو نفر بزرگسال
استاندارد برای چادر های کمپینگ دو نفره و سه نفره
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...