تشک بادی کمپینگ TruAire Outdoor عرض 71

intex 64098

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
3,400,000
2,950,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ TruAire Outdoor عرض 71 یکی دیگر از محصولات مناسب جهت مسافرت و گردش می باشد که با داشتن طول عمر بالا توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو بدنه های مقاوم نیز محسوب گردد که علاقه مندان می توانند آن را در زمینه کمپینگ و کوهنوردی مورد بهره برداری قرار دهند. تشک بادی کمپینگ به صورت کمجا و منحصر به فرد در اختیار افراد است به طوری که می تواند رضایت آن ها را جلب کند و جزو محبوب ترین محصولاتی باشد که امروزه علاقه مندان به آن نیاز دارند تا در مسافرت و گردش دارای سطحی طبی و راحتی باشند و از داشتن آن لذت ببرند.

قیمت خرید تشک بادی کمپینگ TruAire Outdoor عرض 71 جدید این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که در ساخت آن بهترین مواد اولیه به کار رفته است و می تواند سازگاری زیادی با عوامل محیطی ایجاد سازد. رنگ بدنه که از جذابیت زیاد برخوردار می باشد توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا به این صورت بتوان آن را پر فروش نیز معرفی کرد که محبوبیت زیادی نیز دارد. تشک بادی کمپینگ وزن کمی دارد که به راحتی مانند سایر وسایل مسافرتی جا به جا می شود. این محصول به وسیله کیسه حمل دارای قابلیت جا به جایی آسان است که بدنه در حالت خالی از باد و تاشو را در داخل خود نگه می دارد و می تواند سبب حمل و نقل آسان شود. این محصول در ساختار خود دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که بهترین گزینه برای خوابیدن است و سر و گردن را در موقعیت استاندارد قرار می دهد. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده نسبت به انتخاب و خرید محصول اقدام کرد و از آن بهره مند شد. تشک بادی کمپینگ TruAire Outdoor عرض 71 تنها از فروشگاه اینتکس ایران خریداری می شود و می توان از آن در طولانی مدت بهره مند شد.

 نوعخانگی، سفری
تحمل وزن136 کیلو گرم
 طول183 سانتی متر
عرض76 سانتی متر
 ارتفاع10 سانتی متر
 جنس رویهTPU با رویه مخمل
 جنس بخش کناریTPU
 جنس کفTPU دولایه
 پمپندارد
وزن1.350 کیلوگرم
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای وزن بسیار مناسب
دارای سطح موج دار موازی
ضد تعریق
مناسب استفاده در تمام سفرها
ابعاد بسته بندی: 31 در 25 در 10 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...