تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 76

intex 64106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
999,000
920,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 76 با ساختار نرم و طبی یکی از کم عرض ترین تشک های بادی برند اینتکس با ساختار استاندارد و باکیفیت برای استفاده در زمان سفر و کمپینگ یا در داخل منزل و ویلا با طول عمر فوق العاده زیاد

تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 76 بهترین گزینه برای کسانی است که تمایل به داشتن یک محصول راحتی و طبی در مسافرت و گردش دارند و در کمپینگ و کوهنوردی نیز می توانند از این محصول منحصر به فرد استفاده نمایند. تشک بادی بدنه ای با جنس پی وی سی دارد که رویه آن از نوع مخمل می باشد تا افرادی که بر روی آن قرار می گیرند احساس آرامش و راحتی داشته باشند و بتوانند از لطافت به دست آمده لذت ببرند. این محصول همانند تمامی تشک های بادی دارای رویه مواج می باشد که می تواند سطحی طبی و راحتی ایجاد سازد تا بر روی آن احساس آرامش کرد و دچار کمر درد و درد در ناحیه ستون فقرات نشد. از این رو می توان خرید این محصول را برای استفاده در موقعیت های مختلف انجام داد و از آن بهره کافی را برد و در نهایت از داشتن آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. تشک بادی دلخواه رویه ای موج دار دارد که دارای بر آمدگی می باشد.

قیمت تشک بادی یک نفره اینتکس عرض 76

از این رو طبی و منحصر به فرد است. همچنین می تواند برای استفاده تمامی رده های سنی اعم از بزرگسال و کودک در نظر گرفته شود که با ظرفیت تک نفره در اختیار افراد می باشد. محصول مورد نظر برای کمپینگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد که بدنه ای طبی و راحتی دارد و به راحتی نیز با داشتن وزن کم حمل و جا به جا می شود. علاوه بر این موارد به دلیل امکان داشتن نصب و راه اندازی آسان است که مورد توجه قرار گرفته است و با خرید می توان بلافاصله نسبت به راه اندازی اقدام کرد و محصول را برای بهره برداری آماده ساخت. بدنه طبی و مواج این محصول در داخل چادر مسافرتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای اقامتگاه افراد مورد استفاده واقع شود. تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 76 را می توان با کیفیت اصل و اورجینال از نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد.

تشک بادی یک نفره عرض 76 اینتکس

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
ساک حمل
ندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی و طبی
مناسب استفاده در خانه ، سفر و کمپینگ
 قابلیت استفاده بر روی آب
تولید سال جدید میلادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...