تشک بادی دو نفره مواج بزرگ 68759

intex 68759

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مواج بزرگ 68759 یکی از طبی ترین انواع تشک بادی دو نفره خانگی و سفری با رویه نرم و طبی و ساختار شبکه ای و مقاوم با تحمل وزن بالا و استاندارد مناسب رده سنی بزرگسال و خانواده

تشک بادی دو نفره مواج بزرگ 68759 یکی از بهترین محصولات طبی و راحتی است که از بدنه ای سازگار برخوردار می باشد و افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. این تشک بادی رویه ای مواج دارد که محلی جهت استراحت افراد می باشد تا کمر و ستون فقرات در شرایط استاندارد بر روی این محصول قرار گرفته و ساعات خوشی را سپری کنند. با این محصول بی نظیر در مکان های مختلف افراد حضور پیدا خواهند کرد و امکان داشتن خواب را نیز خواهند داشت. در نتیجه تشک بادی مد نظر مزیت های زیادی را به دنبال دارد که برای رفتن به مسافرت و گردش از آن بهره مند می شوند. تشک بادی مد نظر ظرفیت دو نفره دارد و بزرگ و راحت می باشد همچنین دارای وزن کم  نیز می باشد که بتوان به راحتی آن را حمل و نقل کرد و از آن بهره مند شد. از این رو داشتن این محصول بهترین اوقات را برای افراد ایجاد می کند که در نهایت امکان اقامت در خارج از خانه نیز ایجاد می شود.

 بدنه از جنس با کیفیت وینیل تشکیل شده است که رویه آن جیر می باشد تا لطافت داشته باشد و افراد مختلف در رده سنی گوناگون بر روی آن قرار گرفته و از آن لذت ببرند. این رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است که در نتیجه در فصول گرم سال نیز به راحتی و بدون مشکل می توان از محصول استفاده کرد و از داشتن آن بهره مند شد. ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن محصول به دلیل بدنه ای با رویه مواج است که هوا به راحتی در حال گردش بر روی بدنه می شود و می تواند سازگار ترین حالت ممکن را برای اقامت و استفاده افراد در رده سنی مختلف ایجاد کند. بنابراین کسانی که به دنبال بهترین و سازگار ترین موقعیت جهت استراحت و خواب می باشند می توانند تشک بادی دو نفره مواج بزرگ 68759 را خریداری کنند. جهت سفارش این محصول به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
ساک حملندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی و رویه طبی
ساختار بدنه فایبرتک با استحکام بالا
قابل استفاده در خانه و ویلا و سفر و چادر مسافرتی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...