تشک بادی اصل کودک مدل کیتی 48775

intex 48775

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
395,000 تومان

تشک بادی اصل کودک مدل کیتی 48775 از سری محصولات اورجینالی است که برای کودکان طراحی و تولید شده است و می تواند با طول عمر بالا برای آن ها مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. تشک بادی می تواند جهت بهره مندی کودکان در مسافرت و گردش با افراد همراه باشد و برای آن ها موقعیت دلخواهی را ایجاد کند. تا در نهایت امکان استراحت و خوابیدن در مکانی خارج از خانه را نیز به دست آورد. این محصول بی نظیر ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که سبب شده است افراد بتوانند باایجاد سازگاری های لازم از وجود این محصول لذت ببرند و از داشتن آن بهره مند باشند. تشک بادی بدنه ای اصل و اورجینال دارد که ساخت شرکت اینتکس است و در نهایت می تواند به عنوان یک محصول دائمی نیز مورد استفاده کودکان قرار گیرد. چرا که تمامی آیتم های استاندارد بودن و راحتی را دارا می باشد و از بدنه ای مواج با طول عمر بالا برخوردار است.

 به این ترتیب می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داد و از داشتن محصول بهره مند شد. بدنه این محصول سازگاری های لازم را دارد که قابلیت ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن را شامل می شود تا کودکان بدون هر گونه مشکل قادر به استفاده از تشک بادی باشند. طراحی محصول نیز در نهایت جذابیت انجام گرفته است و می تواند توجه عده زیادی از افراد را به خود جلب کند که به دنبال خرید محصولات فانتزی برای کودکان می باشند. رنگبندی بدنه سبب شده است که تشک بادی محبوبیت زیادی در بین کودکان داشته باشد و در نتیجه توسط آن ها مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. با این وجود است که فروش بالایی نیز دارد. کسانی که به دنبال خرید تشک بادی اصل کودک مدل کیتی 48775 در نهایت کیفیت می باشند می توانند به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهند.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 طول 157 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ -
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...