هپی چیر پارچه ای راحتی

chair 010

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,640,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پارچه ای راحتی از سری محصولات با دوام و جدید است که با ساختاری بی نقص و حرفه ای طراحی شده است. بدنه محصول به شکل خاصی می باشد به طوری که با قرار گیری بر روی آن ایجاد تکیه گاه می شود. اما با این وجود مقداری فرو رفتگی بر روی بدنه هپی چیر وجود دارد که تشکیل نشیمن طبی را داده است و می توان از وجود تکیه گاه آن نیز بهره مند شد. وجود تکیه گاه برای داشتن بهترین محصول راحتی و طبی لازم و ضروری است به طوری که می توان بر روی آن احساس آرامش کرد و لحظات خوبی را تجربه نمود.

خرید هپی چیر پارچه ای راحتی

تکیه گاه از بدن برای جلوگیری از درد و آسیب محافظت می کند و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. با این وجود است که علاقه مندان از این نمونه از محصولات در طی سال های زیاد استفاده می کنند و از وجود آن بهره مند می شوند. پارچه به کار رفته برای دوخت رویه محصول از کیفیت بالا برخوردار است و از بهترین متریال تشکیل شده است. در نتیجه ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن شامل آن شده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. با وجود مزیت های زیاد استفاده طولانی مدت از هپی چیر میسر می شود و مشکلی برای علاقه مندان ایجاد نخواهد شد. خرید هپی چیر پارچه ای راحتی از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

طول 115 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره گرد
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...