هپی چیر ایرانی بزرگ

chair 001

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,330,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر ایرانی بزرگ محصولی برای تمامی سلیقه می باشد که می توان آن را با خیالی آسوده سفارش داد و در منزل برای ایجاد موقعیت دلخواه مورد استفاده قرار داد. محصول متناسب با فرم بدن افراد است و از بدنه ای منعطف و نرم تشکیل شده است که قابلیت شکل پذیری بالایی دارد. قابلیت شکل پذیری محصول به این صورت است که افراد آن را برای استفاده در موقعیت های مختلف در نظر می گیرند و زمانی که بر روی آن قرار می گیرند بدنه فرم بدن افراد را به خود می گیرد و می تواند تغییر شکل پیدا کند. در این صورت بخش های خالی بدن با این محصول پر می شود و می تواند آرامش و راحتی زیادی را به وجود آورد. هپی چیر مد نظر بدنه ای جادار دارد که برای افراد سنگین وزن نیز مناسب خواهد بود. این محصول زمانی که افراد از روی آن بلند می شوند به حالت اولیه خود بر می گیردد و می تواند به صورت قبل شود. در این صورت قابلیت شکل پذیری بالایی دارد و دچار تغییر حالت دائمی نخواهد شد. از این رو بهترین نمونه از وسایل راحتی خواهد بود که تمامی افراد بر روی آن قرار می گیرند و می توانند به آرامش و راحتی دست پیدا کنند. کسانی که قصد خرید هپی چیر ایرانی بزرگ را دارند می توانند به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایند.

هپی چیر ایرانی بزرگ

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
جنس رویه پارچه
جنس بخش کناریچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر و نرم و راحت
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...