هپی چیر استوانه ای کوچک

chair 004

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,390,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر استوانه ای کوچک به عنوان یک نشیمن راحتی با ساختار استاندارد درنظر گرفته می شود اما می توان آن را به عنوان زیر پایی نیز مورد استفاده قرار داد. بدنه استوانه ای شکل محصول سبب ایجاد بهترین موقعیت می شود که در نتیجه می توان بر روی آن حالت خوبی را به خود گرفت. بیش ترین کاربرد در این محصول در زمانی است که در کنار سایر مبل های شنی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند محلی برای قرار دادن پاها باشد. در این صورت افراد آرامش زیاد تری را به دست می آورند و می توانند پاها را نیز در موقعیت استاندارد قرار دهند.

خرید هپی چیر استوانه ای کوچک با کیفیت

در نتیجه از داشتن آن لذت می برند و می توانند با خیالی آسوده نسبت به آن اقدام نمایند. هپی چیر مد نظر از جنس پارچه با کیفیت بوده است که دوام و طول عمر بالا دارد. سازگاری بدنه نسبت به افراد سبب محبوبیت بیش تر آن شده است و می تواند لذت داشتن بهترین شرایط را برای علاقه مندان ایجاد نماید. بدنه ضد حساسیت است و از بدنه ضد تعریق برخوردار است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بر روی آن با آرامش کامل قرار گرفت. جهت سفارش و خرید این محصول بی نظیر و کاربردی به فروشگاه اینتکس ایران وارد شده و از گروه هپی چیر ها محصول را انتخاب نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...