هپی چیر راحتی طبی

chair 018

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,360,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی طبی از سری محصولاتی است که با بدنه ای کشیده و مسطح ساخته شده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده در محیط های مختلف قرار داد و از آن استفاده کرد. چرا که بدنه داری ساختاری است که افراد قادر به نشستن بر روی آن هستند و همچنین می توانند به حالت درازکش نیز بر روی آن قرار گیرند. به هر حال وجود این موقعیت منحصر به فرد برای کسانی که از هپی چیر مد نظر استفاده می کنند بسیار لذت بخش است و قادر به مهیا کردن بهترین شرایط برای علاقه مندان می باشد.

هپی چیر راحتی طبی با کیفیت

افراد زیادی تمایل به داشتن این محصول دارند که به نوبه خود می توانند آن را برای قرار دادن در مکان های مختلف سفارش دهند. هپی چیر بدنه ای دارای یک تکیه گاه کوچک دارد که در زمان نشستن آن را به عنوان تکیه گاه استفاده می کنند و در زمان درازکش از آن برای قرار دادن سر استفاده می نمایند. طراحی محصول بی نقص و حرفه ای است به طوری که برای گروه سنی مختلف سازگاری های زیادی ایجاد کرده است. رنگ بدنه قابل انتخاب می باشد و افراد می توانند رنگ مورد علاقه خود را برای بدنه محصول انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. محصول مورد نظر تنها از نمایندگی اینتکس ایران خریداری می شود.

طول 100 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...