هپی چیر راحتی جیر

chair 017

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,700,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی جیر از بهترین پارچه بدنه تشکیل شده است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. این رویه از ضخامت زیادی برخوردار است تا در زمان استفاده از این محصول در مدت زمان طولانی مشکلی در ظاهر آن ایجاد نشود و بتوان از داشتن آن بهره مند شد. محصول مورد نظر بدنه ای سازگار با پوست افراد دارد و از قابلیت ضد حساسیت برخوردار می باشد. چنانچه تمایل به خرید این نمونه از وسایل راحتی و طبی دارید باید نسبت به سازگار بودن آن توجه داشته باشید. چرا که مدت زمان طولانی ممکن است از محصول استفاده شود و افراد بر روی آن قرار گیرند.

خرید هپی چیر راحتی جیر

در نتیجه پوست در ارتباط مستقیم با رویه محصول می باشد و ممکن است برای پوست های حساس ایجاد آسیب نماید. ساختار ساده بدنه محصول را از بروز تعریق نیز در امان نگه می دارد و می تواند به راحتی بهترین موقعیت را ایجاد سازد. کسانی که همواره در طول روز نیاز به داشتن یک نشیمن راحت دارند تا در این زمان به استراحت مشغول شوند و یا این که فیلم تماشا کنند و حتی به مطالعه مشغول شوند می توانند این محصول را مد نظر قرار دهند و بر روی آن به راحتی ترین حالت ممکن قرار گیرند. خرید این هپی چیر راحتی جیر از طریق نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 45 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...