مبل هپی چیر خاص

chair 003

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,740,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر خاص از سری محصولات جذابی است که با طراحی منحصر به فرد ارائه شده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن لذت برد. چرا که رویه آن از جنس جین بوده است که نوعی رویه منحصر به فرد می باشد و در محصولات جذاب به کار می رود با داشتن این رویه افراد به سمت داشتن هپی چیر کشیده می شوند و تمایل به خرید آن پیدا کرده اند. در بخش کناری بدنه کیسه ای به شکل جیب دوخته شده است که از دوخت محکمی برخوردار می باشد و ابعاد منحصر به فرد دارد.

خرید مبل هپی چیر خاص

 این ابعاد برای قرار گیری وسایل مورد نیاز افراد در زمان استراحت اندازه ای مناسب دارد و می توان وسایلی چون گوشی موبایل و یا کنترل تی وی را در داخل ان قرار داد تا در زمان لازم نیازی به ترک محل نباشد و بتوان با امکانات مورد نیاز خود بر روی بدنه هپی چیر برای مدت زمان طولانی قرار گرفت. بهره مندی از بخش های ساده اما کاربردی در این محصول بسیار لذت بخش است و می تواند میزان کارایی محصول را افزایش دهد. این مبل هپی چیر بدنه ای بی نظیر و راحتی دارد که از سطح منعطف و نرم تشکیل شده است و با نشستن بر روی آن فرو رفتگی ایجاد شده سبب ایجاد نشیمن استاندارد می شود. خرید این نمونه از محصولات طبی و راحتی تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...