مبل بادی یک نفره نیم دایره

sofa 001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان

مبل بادی یک نفره نیم دایره از بدنه ای با ساختار نیم دایره تشکیل شده است که به این خاطر نام نیم دایره بر روی آن گذاشته شده است. بدنه از جنس پی وی سی می باشد اما در بخش های مختلف آن انواع این پی وی سی گوناگون شده است. بخش پشت و کناره و کف محصول از پی وی سی طرح چرم تشکیل شده اند که براقیت دارد و از نظر مخاطب جذاب و منحصر به فرد می باشد. رویه محصول که بخش نشیمن و تکیه گاه را شامل می شود از نوع پی وی سی مخمل بوده است که سطح را فرا گرفته و می توان بر روی آن آرامش زیادی را حس کرد.

خرید مبل بادی یک نفره نیم دایره

این قسمت از ساختار طبی برخوردار است که برای استراحت های طولانی مدت سازگاری ایجاد کرده است. با این وجود است که علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمایند و از وجود آن بهره مند باشند. محصول سبک و قابل حمل است و از وزن ناچیزی برخوردار می باشد. این وزن به دلیل خالی بودن بدنه از هر گونه بافت داخلی و پر شدن آن با باد بوده است و جا به جایی آن را بسیار آسان کرده است. حمل و نقل این مبل بادی توسط یک فرد و بدون نیاز به کمک انجام می شود. جهت خرید این نمونه پر فروش و محبوب از محصولات بادی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 96 سانتی متر
 عرض 78 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج گرد
 دارای طراحی زیبا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...