مبل بادی یک نفره طرح گل intex 68574

Intex 68574 green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

مبل بادی یک نفره طرح گل intex 68574 دارای رنگبندی زیبا می باشد که شاد ترین رنگ ها در آن به کار رفته است. این محصول را می توان به عنوان یکی از خاص ترین گزینه از محصولات بادی در نظر گرفت. بدنه بادی و تو خالی است و به روش آسان راه اندازی می شود. در واقع برای راه اندازی این محصول تنها باید میزان باد لازم را به داخل بدنه وارد کرد و در نتیجه استحکام مورد نظر را به بدنه بخشید. مبل بادی طرح گل می باشد که در واقع بر روی بخش نشیمن آن یک گل زیبا قرار گرفته است. بنابراین کسانی که به دنبال یک محصول شاد و جذاب هستند می توانند این مبل بادی را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرند.

مبل بادی یک نفره طرح گل سبز محصول از یک تکیه گاه تشکیل شده است که ستون فقرات را نیز در موقعیت استاندارد قرار داده است. از این رو تمامی کسانی که از محصول استفاده می کنند تجربه قرار گیری در شرایط استاندارد و راحتی را به دست می آورند و می توانند تایم طولانی از آن لذت ببرند. ضخامت بدنه زیاد است در نتیجه در برابر ساییدگی و آسیب در امان می باشد و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. کسانی که تمایل به خرید مبل بادی یک نفره طرح گل intex 68574 را دارند تنها می توانند آن را از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس سفارش دهند.

مبل بادی یک نفره گلدار کودک

 نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...