مبل بادی یک نفره صدفی سبز intex 66582

intex 66582

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره صدفی سبز intex 66582 یکی از جذاب ترین انواع مبل بادی لوکس یک نفره بوده که برای استفاده رده سنی بزرگسال با ساختاری جدید و زیبا و کیفیت فوق العاده بالا توسط برند اینتکس طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. این محصول ساختاری گرد داشته و وزن بدنه آن تنها 3 کیلوگرم بوده که موجب می شود در زمان رفتن به سفر نیز بتوانید آن را به همراه ببرید. البته این وزن کم تاثیری بر دوام بدنه محصول نداشته و مبل بادی یک نفره صدفی سبز intex 66582 قادر بوده وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به صورت مدوام بر روی خود تحمل کند. این مبل بادی کیفیت بدنه فوق العاده بالایی داشته و می توانید در تمامی محیط های باز و یا سرپوشیده به خیالی آسوده از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

مبل بادی یک نفره صدفی سبز intex 66582 | اینتکس ایران

چرا که بدنه اصلی این مبل بادی در بخش کناره و نشیمنگاه از پی وی سی با روکش مخمل تولید شده تا علاوه بر نرمی نشیمنگاه ضخامت بدنه آن نیز افزایش یابد. بخش کفی این محصول که با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. با در نظر گرفتن جنس بدنه محصول بوده که شما می توانید دغدغه ای بابت طول عمر بالای این مبل بادی نداشته باشید. زیرا این جنس بدنه سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی بوده و راه اندازی و جمع اوری متعدد یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر استحکام بدنه آن نخواهد داشت. اگر قصد خرید مبل بادی یک نفره صدفی سبز intex 66582 را دارید می توانید محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کنید و یا به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

خرید مبل بادی یک نفره صدفی سبز مدل intex 66582 | اینتکس ایران

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه گرد طرح صدفی
 دارای خاصیت طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

Farhad mohebi

من قبلا مبل بادی داشتم از این توپیا ولی این یدونه اصلا یه چیز دیگه ست بردمش ویلا حتی کنار استخرم جواب میده

460 روز پیش ارسال پاسخ