مبل بادی یک نفره زیرپایی دار بست وی

bestway 75053

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان

مبل بادی یک نفره زیرپایی دار بست وی جزو محصولات جذاب و دیدنی کمپانی بست وی می باشد که این کمپانی سعی کرده تا با ظاهری فوق العاده شیک و خاص این محصول را شبیه به مبل های راحتی طراحی کرده و لذت استفاده از این محصول را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این مبل دارای یک عدد زیرپایی مجزا هم می باشد که وجود این زیرپایی باعث شده تا در یک حالت عالی و ایده آل و آرگونومی استاندارد بر روی این محصول قرار گرفته و به استراحت ، تماشای تلویزیون ، خواندن کتاب و موارد مشابه بپردازید.

مبل بادی زیرپایی دار بست وی

رویه و بدنه اصلی این محصول ساختار ضد تعریق و از نوع مخمل دارد و بخش نشیمنگاه این مبل بادی نیز به صورت طبی و فرو رفته طراحی و ارائه شده است که نقطه قوت این مبل بادی نیز به شمار می رود. هم چنین ظاهر ساده این محصول نیز سبب شده تا افراد مختلف با هر سن و سالی بتوانند از این مبل بادی استفاده کرده و لذت ببرند. با توجه به این نکات شما این محصول کاملا راحت و دیدنی را می توانید از سایت فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت ممکن به ثبت برسانید.

خرید مبل بادی یک نفره زیرپایی دار

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 121 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه گرد
دارای زیرپایی استاندارد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...