مبل بادی یک نفره بنفش کودک Bestway 75066

Bestway 75066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
585,000 تومان

مبل بادی یک نفره بنفش کودک Bestway 75066 قابل استفاده در تمامی شرایط و موقعیت ها می باشد و از بدنه ای تو خالی و بادی تشکیل شده است. بدنه با چنین ساختاری وزن کمی دارد و می تواند برای کودکان بهترین گزینه محسوب شود. افراد این محصول را برای استفاده در مسافرت و گردش نیز نیاز دارند تا بتوان برای فرزندان خود بهترین موقعیت را ایجاد کرد. در زمان رفتن به گردش همواره باید وسایل راحتی و بازی کودکان مهیا باشد که در نتیجه می توان از مبل بادی استفاده کرده و آن را برای کودکان مد نظر قرار داد. داشتن بدنه استاندارد سبب شده است که والدین نسبت به خرید مبل بادی برای فرزندان خود مطمئن باشند و آن را مورد استفاده مداوم قرار دهند.

 وجود تکیه گاه بادی که در ساختار محصول ایجاد شده است سبب می شود که افراد راحت ترین حالت ممکن را به خود بگیرند و در آرامش ستون فقرات خود را به آن تکیه دهند. در نتیجه دچار خستگی نمی شوند و می توانند تایم طولانی از آن استفاده نمایند. مبل بادی رنگبندی جذاب دارد و به شکل بادمجان ساخته شده است. در نتیجه برای کودکان منحصر به فرد بوده است و توجه آن ها را به خود جلب می کند. برای داشتن نشیمنی راحت و ایجاد آن برای کودکان می توان مبل بادی یک نفره بنفش کودک Bestway 75066 را در نظر گرفت و با قیمت مناسب آن را از فروشگاه ایران اینتکس خریداری کرد.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
طول 114 سانتی متر
عزض 112 سانتی متر
ازتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
وزن2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه شیاردار
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...