مبل بادی یک نفره بست وی مدل Nestair آبی

bestway 75047 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

مبل بادی یک نفره بست وی مدل Nestair آبی ساخت شرکت بست وی می باشد که از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است و در نهایت می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده طولانی مدت قرار داد. این نمونه از محصولات بادی بدنه ای بادی و توخالی دارند اما با داشتن ساختاری استاندارد و راحت توانسته اند در نظر افراد بهترین و پر کاربرد ترین محصول به شمار بیایند و فروش بالایی داشته باشد. از این رو محبوبیت زیادی شامل حال مبل بادی شده است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و از داشتن آن بهره مند شد. مبل بادی ظرفیت تک نفره دارد به طوری که می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری از آن استفاده کرد و به دلیل داشتن توان بالا در برابر فشار وزن افراد کسانی که دارای وزن سنگین نیز می باشند قادر به استفاده از آن هستند. 

مبل بادی یک نفره غلطکی بست ویدر هر صورت محصولی سازگار و منحصر به فرد است و برای کودکان مزیت های زیادی دارد و همچنین این مزیت ها باعث استفاده طولانی مدت از مبل بادی منحصر به فرد می شود. کسانی که به دنبال داشتن این محصول می باشند باید بدانند که مبل بادی مد نظر قابلیت استفاده در فضای باز را نیز دارد که بدنه آن دارای سازگاری لازم می باشد و در برابر آفتاب سوختگی نیز مقاومت دارد. در نتیجه بدون ایجاد خرابی و آسیب و سوراخ شدن می تواند در فضای بیرون برای افراد نشیمنی راحتی باشد که منحصر به فرد نیز بوده است. رویه بدنه جیر می باشد و لطافت مورد نظر افراد را فراهم می سازد. چنانچه تمایل و قصد خرید مبل بادی یک نفره بست وی مدل Nestair آبی را داشته باشید می توانید از طریق سایت اینتکس ایران خرید خود را نهایی کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 300 گرم
 دارای سطح نشیمنگاه حفره دار
 دارای ساختار غلتکی زیبا
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...