مبل بادی یک نفره بزرگسال با تکیه گاه طبی Bestway 75096

Bestway 75096

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان

مبل بادی یک نفره بزرگسال با تکیه گاه طبی Bestway 75096 از مبل های بادی طبی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که این مدل با وجود طراحی مشابه نسبت به مدل قبلی از جنس بدنه بیرونی کاملا متفاوتی برخوردار می باشد تا باعث راحتی بیشتر مصرف کنندگان شود. این نوع مبل های بادی به شکل یک صندلی طبی به همراه تکیه گاه مناسب و ایده آل تهیه شده و همچنین از طراحی بدنه خاص و قسمت نشیمنگاه آن از شکل مواج و راحتی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه کاملا مواج شکل بوده تا موجب پوشش دهی تمام اعضای بدن و عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. 

مبل بادی یک نفره تکیه گاه طبیهمانطور که در تصاویر مشخص است سمت کفی این مبل بادی یک نفره بست وی نیز کمی گود طراحی شده تا عمل هواگیری را به منظور جلوگیری از حرکت های اضافی انجام دهد و همچنین برای استحکام بیشتر بدنه از لایه های ضخیم پی وی سی یا همان وینیل در فضای داخلی استفاده شده تا در برابر فشار های ناشی از باد و وزن زیاد مقاومت بالایی از خود نشان دهد. از ویژگی های دیگر طراحی بدنه این محصول می توان به به قابلیت دراز کشیدن روی آن اشاره نمود. همانطور که به آن اشاره این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد به همین دلیل می توان به راحتی آن را در هر مکان مورد نظری حمل و استفاده کرد. جهت سفارش مبل بادی یک نفره بزرگسال با تکیه گاه طبی Bestway 75096 به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کنید. 

مبل بادی یک نفره بزرگسال لشی

نوعخانگی
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 152 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...