مبل بادی گیمینگ یک نفره 75077

bestway 75077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان

مبل بادی گیمینگ بست وی یکی از خاص ترین و مهیج ترین مبل های بادی است که این کمپانی عرضه کرده و برای گیمرها فوق العاده پیشنهاد عالی و جذابی به شمار می رود. این محصول ساختاری نرم و راحت دارد و رویه ان نیز از نوع مخمل ضد تعریق است که باعث شده تا افراد کودک و بزرگسال بتوانند لحظات شادی را در حین بازی و تفریح چه در داخل منزل و چه در گیم نت با این مبل سپری کنند.


مبل بادی گیمینگ یک نفره 75077 یکی از متفاوت ترین تولیدات برند بست وی در زمینه مبل بادی برای رده سنی بزرگسال بوده که مخصوص برای زمان گیم و تماشای تلویزیون طراحی و تولید شده است. این محصول ساختاری مشابه با مبل های چوبی و راحتی را داشته که شامل یک بستر نسبتا بزرگ برای نشستن فرد بوده و از یک تکیه گاه مرتفع نیز بهره برده شما تا شما در کنار دستگیره های استاندارد محصول بتوانید به راحتی از این مبل بادی استفاده کرده و لذت ببرید. در بخش کناری این مبل بادی یک کیسه لوازم نیز قرار داده شده که شما می توانید گوشی تلفن همراه و سایر لوازم ضروری خود را در این قسمت قرار دهید. در نظر داشته باشید ماکزیمم تحمل وزن بدنه این مبل بادی 100 کیلوگرم بوده که برای حفظ دوام بالای آن توصیه می کنیم هرگز وزنی بیش از این مقدار به بدنه وارد نسازید.

خرید مبل بادی گیمینگ یک نفره

 البته این میزان تحمل وزن موجب می شود تا محصول یاد شده برای استفاده تمامی افراد در رده سنی بزرگسال مناسب بوده و محدودیت خاصی ایجاد نشود.رویه نشیمن این مبل بادی کاملا مواج بوده و رویه مخمل و نرمی دارد. این نوع ساختار بدنه با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده اجتناب به عمل می آورد. بدنه این محصول نیز از نوع پی وی سی مقاوم با ضخامت بالا بوده تا شما از طول عمر بالای این مبل بادی آسوده خاطر بوده و به راحتی بتوانید آن را در سبد خرید خود قرار دهید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما نیز قصد خرید مبل بادی گیمینگ یک نفره 75077 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

مبل بادی یک نفره گیمینگ ارزان

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 112 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 125 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

ابوالفضل

خوب اگه دستگاه پمپ نباشه چیکار کنیم

103 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

از دسته بندی پمپ باد محصولات بادی میتونید یه پمپ باد تهیه کنید و خیلی ساده محصول رو باد کنید

103 روز پیش ارسال پاسخ