مبل بادی گرافیتی بست وی bestway 75075

bestway 75075

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
1,750,000
1,450,000 تومان

مبل بادی گرافیتی بست وی bestway 75075 محصولی خلاقانه است که قطعا به دلیل وجود ظاهری زیبا سبب شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن از این محصول یک نفره استفاده کرده و لذت ببرند. نوع طراحی این مبل بادی به گونه ای است که شما می توانید با اطمینان خاطر از یک محصول ایده آل بهره برده و برای نشستن و استراحت در میان روز از این کالا بهره ببرید. در رابطه با بحث نوع طراحی این محصول باید اشاره داشته باشیم که این مبل بادی همان طور که در تصاویر قابل مشاهده است دارای رویه مخملی می باشدکه این رویه مخملی در بخش میانی دارای یک ساختار طبی بوده و نشیمنگاه این محصول بهزیباترین حالت ممکن شکل گرفته است که قطعا از خستگی شما جلوگیری خواهد کرد. هم چنین این رویه مخملی سبب شده تا از تعریق شما بر روی این محصول نیز کاسته شود.

مبل بادی گرافیتی بست وی bestway 75075 | اینتکس ایران

به جز این موارد باید اشاره کنیم که در بخش های کناری مبل بادی گرافیتی بست وی bestway 75075 شما می توانید طرح های گرافیتی و بسیار زیبا را مشاهده کنید که برای سنین نوجوان و جوان قطعا این محصول و این طرح می تواند ایده آل و مهیج باشد. این مبل بادی دارای تحمل وزن 100 کیلوگرم می باشد که قطعا افراد بزرگسال می توانند بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که برای راه اندازی این مبل بادی شما نیاز دارید که یک عدد پمپ باد را هم به صورت مجزا تهیه کنید تا به بهترین شکل ممکن بتوانید این محصول را راه اندازی کنید. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان خرید این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید مبل بادی گرافیتی بست وی مدل bestway 75075 | اینتکس ایران

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 112 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...