مبل بادی کودک طرح گل صورتی Intex 68574

Intex 68574 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

مبل بادی کودک طرح گل صورتی Intex 68574 زیباترین و جذاب ترین محصولی است که برای نوجوانان و بزرگسالان ساخته شده است. این محصول را می توان با داشتن طراحی زیبا و جذاب مد نظر قرار داد و به خرید آن اقدام نمود. بدنه دارای فرورفتگی در وسط خود می باشد که می توان آن را به عنوان بخش نشیمن استاندارد در نظر گرفت. افراد می توانند به راحتی در این قسمت از بدنه قرار گیرند و از داشتن آرامش کافی بهره مند باشند. لذت داشتن یک مبل بادی که بتوان آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد تنها با خرید این نمونه از محصول بادی حرفه ای و اورجینال به دست می آید.

مبل بادی کودک گلدار صورتی طرح موجود بر روی محصول دارای رنگ ثابت و بدون تغییر است. به طوری که در زمان استفاده طولانی مدت در محیط بیرون از منزل دچار تغییر رنگ و آفتاب سوختگی نمی شود. بنابراین می توان بدنه محصول را جزو مقاوم ترین بدنه های راحتی قرار داد که در تمامی محیط ها قادر به استفاده می باشد. مبل بادی برند و اصل است و در شرکت اینتکس سفارش داده می شود. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. مبل بادی کودک طرح گل صورتی Intex 68574 را برای علاقه مندان از نمایندگی اینتکس سفارش دهید تا موجب شادی آن ها شوید.

خرید مبل بادی طرح گل اینتکس

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...