مبل بادی کودک طرح خرس intex 68556

intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
660,000
520,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح خرس intex 68556 از سری محصولات راحتی و طبی برای رده سنی کودک می باشد که از بدنه ای سازگار با آن ها ساخته شده است. این محصول را می توان به راحتی مورد استفاده آن ها قرار داد و برای آن ها سرگرمی های مختلف را به وجود آورد. بدنه دارای توان مقاومت در برابر وزن افراد می باشد و این فشار را به راحتی تحمل می کند. اما باید توجه داشت که محدوده این تحمل فشار تا چه اندازه است و افراد سنگین وزن و یا بزرگسالان از آن استفاده نکنند. چرا که این کار موجب خرابی بدنه شده و ممکن است ترکیدگی آن را به دنبال داشته باشد. از این رو باید نسبت به مراقبت و نگه داری از مبل بادی نیز اقدام کرد و از داشتن آن لذت برد.

مبل بادی کودک طرح خرس intex 68556 | اینتکس ایران

 تکیه گاه بادی محصول به شکل خرس می باشد و از رنگبندی شادی برخوردار است. دست های خرس به عنوان دسته های مبل بادی استفاده می شود و کودکان می توانند برای داشتن استراحت به آن تکیه دهند. تکیه گاه بادی دارای ارتفاع بلند است که تمامی ستون فقرات و کمر تا گردن را احاطه می کند. در نتیجه استاندارد ترین محصول بادی به حساب می آید که می توان نسبت به تهیه آن برای کودکان اقدام نمود. والدین قادر هستند خرید مبل بادی کودک طرح خرس intex 68556 را از سایت فروشگاه اینتکس انجام دهند و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت اینتکس ایران برای دریافت مشاوره پیش از خرید و ثبت سفارش تلفنی استفاده نمایید.

خرید مبل بادی کودک طرح خرس مدل intex 68556 | اینتکس ایران

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 400 گرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

در این ویدیو ما سعی کردیم تا به صورت کامل این مبل بادی زیبا را آنباکس کرده و تمام جزئیات و زوایای مختلف این محصول را هم مورد نقد و بررسی قرار دهیم. شما با مشاهده این ویدیو به بهترین شکل ممکن می توانید با این محصول آشنا شده و سپس خرید آن را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...