مبل بادی کودک طرح توت فرنگی Bestway 75066

Bestway 75066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
585,000 تومان

مبل بادی کودک طرح توت فرنگی Bestway 75066 از طراحی زیبا برخوردار است که در نتیجه کودکان می توانند به سمت استفاده از آن جذب شوند. این محصول از بدنه ای بزرگ و جادار تشکیل شده است که نوجوانان نیز قادر به استفاده از آن می باشند .در طراحی محصول تکیه گاهی بلند قرار دارد که می تواند محلی برای قرار دادن کمر باشد. از این رو افراد در زمان استفاده از محصول مشکلی نخواهند داشت و در راحت ترین حالت ممکن حضور پیدا خواهند کرد. بخش نشیمن از ساختاری موجدار تشکیل شده است که برای ایجاد راحتی بیش تر در نظر گرفته شده است.

 این قسمت از محصول را می توان به عنوان بخشی در نظر گرفت که از بروز کسل شدن کودکان جلوگیری می کند و می تواند نقطه قوت و مزیت محصول بوده باشد. رنگبندی بدنه تشابه آن با توت فرنگی را افزایش داده است و می تواند برای کودکان جذاب و منحصر به فرد باشد. بدنه غیر قابل تغییر بوده است و رنگ آن در گذر زمان تغییر نخواهد کرد. با این وجود است که علاقه مندان می توانند این محصول بی نظیر و بادی را برای فرزندان خود تهیه کنند و ساعات خوشی را برای آن ها فراهم سازند. کسانی که به داشتن مبل بادی کودک طرح توت فرنگی Bestway 75066 تمایل دارند می توانند آن را با قیمت مناسب از فروشگاه ایران اینتکس سفارش دهند.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
طول 114 سانتی متر
عزض 112 سانتی متر
ازتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
وزن2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه شیاردار
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...