مبل بادی کودک طرح ببر intex 68556

intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان

مبل بادی کودک طرح ببر intex 68556 از سری محصولات اصل و اورجینال با برند اینتکس است که قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد. تمامی محصولاتی که مخاطب کودک دارند از طراحی فانتزی برخوردار می باشند و رنگبندی شاد و زیبا شامل آن ها می شود. این محصول نیز از آن جایی که برای مخاطب کودک ساخته شده است می تواند رضایت را برای آن ها ایجاد سازد و بهترین نمونه با توجه به سلیقه آن ها باشد. طراحی مبل بادی مد نظر به شکل حیوانات است که این مدل طرح ببر می باشد. بدنه به طور کلی با این ساختار ساخته شده است که بخش تکیه گاه بدن حیوان بوده است و دسته های مبل بادی دست های ببر را شامل می شوند.

مبل بادی کودک طرح ببر intex 68556 | اینتکس ایران

 از این رو برای استفاده کودکان جذابیت خاصی ایجاد می شود و می توان نسبت به آن خرید محصول را انجام داد. بدنه از جنس با کیفیت وینیل ساخته شده است که از ضخامت زیادی تشکیل می شود. ضخامت به وجود آمده در این مبل بادی سبب افزایش طول عمر آن می شود و می توان در طی مدت زمان طولانی آن را مورد استفاده قرار داد. برای به همراه داشتن مبل بادی در گردش و مسافرت برای کودکان مشکلی وجود ندارد و به راحتی این کار صورت می گیرد. اگر قصد خرید مبل بادی کودک طرح ببر intex 68556 را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

خرید مبل بادی کودک طرح ببر مدل intex 68556 | اینتکس ایران

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 400 گرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...