مبل بادی شیبدار اینتکس Intex 68880

Intex 68880

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی شیبدار اینتکس Intex 68880 از سری محصولات محبوب و منحصر به فردی است که قابلیت استفاده در محیط های مختلف را دارد. در نتیجه افراد نسبت به خرید آن تمایل بیش تری دارند و می توانند به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که طراحی و تولید انواع لوازم راحتی و حرفه ای را بر عهده دارد. در نتیجه از این مبل بادی نیز به عنوان یک محصول بدون نقص یاد می شود که برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد دارد و خریداری می شود. رویه آن به صورت مواج می باشد و از بدنه ای بزرگ تشکیل شده است که تکیه گاه بلندی شامل آن می شود.

مبل بادی شیبدار کنار استخری اینتکساین بدنه محصول می تواند افراد را در حالت نشسته و درازکش بر روی خود قرار دهد تا در نتیجه بتوانند در هر حالت که مایل هستند از وجود آن لذت ببرند. مبل بادی مد نظر هم در منزل و هم در فضای باز کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که بدنه غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت و آب است و می توان آن را برای بهره مندی از هوای تازه در حاشیه استخر ها نیز مورد استفاده قرار داد. از این رو بهترین گزینه برای تمامی علاقه مندان می باشد. مبل بادی شیبدار اینتکس Intex 68880 در سایت اینتکس ایران موجود است که می توان به راحتی آن را به صورت اینترنتی و یا مراجعه حضوری سفارش داد. همچنین شماره های درج شده داخل وب سایت همراه شما در زمان انتخاب و خرید محصولات خواهند بود.

مبل بادی شیبدار یک نفره اینتکس

 نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 170 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره شیبدار بزرگسال
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
دارای دریچه جدا برای پر کردن آب
قابل استفاده در کنار استخر و داخل منزل
قابل استفاده بر روی آب استخر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...