مبل بادی شاین دار نوجوان مدل 75105

Bestway 75105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان

مبل بادی شاین دار نوجوان مدل 75105 یکی دیگر از جدیدترین انواع مبل بادی بوده که شرکت بست وی با ساختاری منحصر به فرد و جذاب و کیفیت بدنه فوق العاده بالا طراحی و با قیمتی استثنایی روانه بازار کرده است. این مبل بادی از ساختاری استاندارد و طبی برخوردار بوده به طوری که همانطور که از تصاویر محصول مشخص بوده ساختار در نظر گرفته شده برای این محصول کاملا مشابه با مبل شنی بوده و از یک نشیمن گرد و نسبتا بزرگ و یک تکیه گاه استاندارد تشکیل می شود. بستر اصلی نشیمنگاه این مبل بادی کاملا مواج بوده و به دلیل ایجاد گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول در کنار یک محیط نرم ، کالایی ضدتعریق را در اختیار شما قرار خواهد داد. این محصول با در نظر گرفتن طراحی ظاهری که داشته مورد استقبال دختر خانم ها واقع شده و شما می توانید به عنوان یک هدیه ارزشمند نیز آن را در نظر بگیرید.

مبل بادی شاین دار نوجوان یک نفره

مهم ترین اصل در زمینه طراحی و تولید محصولات بادی به خصوص مبل بادی مربوط به کیفیت بدنه آن بوده که میزان طول عمر بالای آن محصول را تعیین خواهد کرد. شرکت سازنده این مبل بادی برند بست وی برای همین مورد در پروسه تولید این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل استفاده کرده که در عین شفاف بودن استحکام و دوام فوق العاده بالایی دارد. در نظر داشته باشید بخش داخلی این مبل بادی مملو از شاین های زیبای نقره ای بوده که به جذابیت کالا می افزاید. این مبل بادی قادر بوده وزنی بالغ بر 70 کیلوگرم را به سادگی بر روی خود تحمل کرده به همین دلیل توصیه می کنیم وزنی بیش از این مقدار را به بدنه کالا وارد نسازید. برای خرید مبل بادی شاین دار نوجوان مدل 75105 و سایر نمونه های مبل بادی می توانید به صورت اینترنتی و حضوری و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل وب سایت به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

مبل بادی اکلیلی کودک

نوعخانگی
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 طول 72 سانتی متر
 عرض 72 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ بدنه زیبا
 دارای تکیه گاه سرخود
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...