مبل بادی سبز راحتی اینتکس intex 68563

intex 68563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی سبز راحتی اینتکس intex 68563 جدید ترین مبل بادی است که از سوی شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است و می تواند موقعیت دلخواه و استاندارد جهت مطالعه و تماشای فیلم و کار با کامپیوتر را ایجاد سازد. از این رو سبب می شود که بدن در شرایط استاندارد قرار گیرد و در زمان کار طولانی دچار مشکل نشود. این محصول نشیمنی گود دارد که ساختاری طبی شامل آن می شود. این ساختار طبی می تواند راحت و منحصر به فرد باشد. به طوری که بدن دچار خستگی نشده و می تواند ساعات طولانی در این شرایط قرار گیرد. مبل بادی به رنگ سبز می باشد و برای افرادی که به این رنگ علاقه دارند ساخته شده است. به همین خاطر می توان نسبت به داشتن محصول اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد.

خرید مبل بادی سبز اینتکس

مبل بادی مد نظر در بخش نشیمن دارای تکیه گاه بادی می باشد که گودی کمر را احاطه می کند و می تواند از بروز درد در این ناحیه که بسیار رایج است جلوگیری نماید. از این رو برترین نمونه از محصولات بادی استاندارد و ایمن است که برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و مورد توجه قرار گرفته و سبب پر فروش شدن شده است. محبوبیت این محصول به دلیل ایجاد شرایط دلخواه زیاد بوده است و افراد زیادی به سمت داشتن آن کشیده می شوند که در نتیجه سبب می شود به راحتی درطی مدت زمان طولانی از آن بهره مند شد و نسبت به استفاده کردن از آن برای مطالعه و تماشای فیلم و کار با کامپیوتر اقدام کرد. بدنه این محصول در نهایت کیفیت ساخته شده است که در نتیجه می توان در طی مدت زمان طولانی از آن بهره مند شد و محصول را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. خرید مبل بادی سبز راحتی اینتکس intex 68563 از فروشگاه اینتکس صورت می گیرد.

فروش مبل بادی مخمل سبز رنگ اینتکس

 نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
نوع مبلیک نفره پشتی دار مخصوص
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای یک پشتی کوچک سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...