مبل بادی تکیه گاه دار جیر اینتکس

intex 68584

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان

مبل بادی تکیه گاه دار جیر اینتکس از سری محصولات جدید این شرکت است که جهت داشتن راحتی و آرامش در موقعیت های مختلف استفاده می شود و دارای طراحی استاندارد با بدنه طبی و راحتی می باشد. این بدنه طبی توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از این محصولات راحتی باشد. از این رو با قیمت مناسب و کیفیت بالا و سازگاری زیاد در اختیار افراد قرار می گیرد و برای آن ها به آرامش رسیدن را به دنبال دارد. این محصول بی نظیر با بهترین مواد اولیه بدنه ای مقاوم را ایجاد کرده است که مقاومت زیادی در برابر ضربه و برخورد دارد و می تواند برای افراد سنگین وزن نیز استفاده شود. چرا که در اطلاعات آن تحمل وزن بالایی ذکر شده است تا این گونه افراد نیز با خیالی آسوده از نشیمن مد نظر استفاده نمایند.


مبل بادی را می توان با خیالی آسوده و به راحتی در مسافرت و گردش به همراه داشت و در زمان رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به استفاده و بهره برداری از آن اقدام نمود و در نهایت نیز توانست اوقات خوشی را رقم زد. چرا که بدنه بادی محصول در حالت تخلیه تاشو می باشد و فضای کمی را اشغال می کند و در این صورت برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش محدودیتی ایجاد نخواهد نمود. این محصول سازگار و منحصر به فرد دارای قیمت مناسب نیز می باشد که تمامی افراد قادر به خرید آن می باشند و می توانند با توان بالا نسبت به داشتن این محصول سازگار اقدام نمایند. انتخاب و خرید مبل بادی تکیه گاه دار جیر اینتکس تنها از فروشگاه مرکزی و نمایندگی اصلی اینتکس ایران انجام می شود.


نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 122 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 127 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
 نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد اینتکس
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه بلند
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...