مبل بادی بنفش گرد شاین دار بست وی

bestway 75115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
1,850,000
1,480,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی بنفش گرد شاین دار بست وی مبل بادی بنفش گرد شاین دار بست وی به عنوان یک محصول زیبا و خاص در اختیار افراد می باشد که برای رده سنی نوجوان انتخاب می شود و می توانند از این محصول در موقعیت های مختلف استفاده نمایند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت بست وی می باشد که با بدنه ای ضخیم تولید شده است و می توان در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون قرار گیرد و نورد بهره برداری واقع شود. به جهت داشتن ظاهری زیبا و خاص می توان محصول را برای استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک و نوجوان به کار برد و توانست برای مطالعه و تماشای فیلم و مانند این ها از محصول استفاده کرد.

خرید مبل بادی بنفش گرد شاین دار بست وی جدید بدنه ضخامت زیادی دارد و دارای تحمل وزن بالا می باشد. به طوری که می توان بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کرد و توانست در طی سال های زیاد آن را استفاده کرد. علاوه بر این موارد بدنه ای بادی و توخالی دارد که تنها از باد پر می شود و در حالت خالی بودن از باد می توان بدنه را تاشو کرد. از این رو به راحتی برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش نیز آماده می باشد تا با رسیدن به مکان مورد نظر بتوان با پمپ باد دستی و یا فندکی نسبت به راه اندازی محصول اقدام کرد. سطح به دست آمده توسط این محصول آرامش و راحتی را رقم می زند و نشیمنی استاندارد دارد و از تکیه گاه بادی و سرخود تشکیل شده است تا افراد بتوانند بر روی آن به صورت استاندارد قرار گیرند و کمر و ستون فقرات را در موقعیت مناسب قرار دهند. به همین خاطر است که مبل بادی با بدنه ای شاین دار و جذاب توانسته محصولی پر فروش باشد که در حال حاضر مورد علاقه تمامی علاقه مندان به مبل بادی قرار می گیرد. خرید مبل بادی بنفش گرد شاین دار بست وی تنها با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح دار شاین دار
 جنس بخش کناری PVC شاین دار
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ بدنه زیبا
 دارای تکیه گاه سرخود
 بدنه ضد آب
وزن محصول 1.59 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...